صفحه کابینت

عکس طرح نمونه صفحه کابینت

عکس طرح جدید نمونه صفحه کابینت

عکس طرح نمونه صفحه کابینت به همراه کد رنگی هر رنگ با روکش مات و براق در سمپل رنگ بندی قابل مشاهده و دانلود می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف در چندین طرح مختلف تولید می شود. این محصولات را می توان در سبک های طراحی ساده، کلاسیک، مدرن و غیره به کار برد. استفاده از هر کدام از این صفحات بستگی به سبک طراحی، نیاز و سلیقه مشتریان دارد. تولید کننده های صفحه کابینت با ارائه سایز و طرح های مختلف صفحه کابینت سعی در تامین نیاز بازار به هر کدام از این مدلها دارند. در حال حاضر سمپل رنگ بندی محصولات کارخانه ایرانی تولید کننده این صفحات شامل انواع طرحهای زیبا، متنوع و به روز می باشد. عکس هایی از رنگ بندی این محصولات را می توانید در بخش کاتالوگ رنگ بندی مشاهده کنید.

صفحه کابینت ها با انواع روکش اچ پی ال در طرح های سنگ، طرح چوب، نمونه هایی با رنگ ساده، طرح های کتان، شنی و غیره در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت وجود دارد. هر کدام از این رنگ ها را می توان با ام دی اف هایی با رنگ متناسب ترکیب کرده و در ساخت کابینت اسپزخانه به کار برد. برای انتخاب ام دی اف مناسب برای هماهنگ کردن با صفحه کابینت باید به هماهنگی رنگ و رگه های متریال دقت نمایید. با ترکیب هوشمنده این دو بخش می توانید طراحی و دیزاین آشپزخانه را به بهترین حالت ممکن انجام بدهید.

خرید صفحه کابینت جدید

گالری رنگ بندی محصولات برین چوب شامل جدیدترین طرح های صفحه کابینت می باشد. محصولات این برند علاوه بر تنوع طرح و رنگ چندین ویژگی مثبت دارند. قیمت مناسب این صفحات کابینت، امکان تولید در ابعاد سفارشی، استفاده از متریال درجه ۱ و کیفیت بالای محصولات از ویژگی های مثبت صفحه کابینت ام دی اف برین چوب است. برای خرید محصولات، اطلاع از لیست قیمت به روز محصولات، دریافت نمونه رنگ محصولات و ثبت سفارش خرید می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا