صفحه کابینت

صفحه کابینت جدید طرح امپراطور

صفحه کابینت جدید با طرح امپراطور

صفحه کابینت جدید طرح امپراطور یکی از طرح های زیبایی است که به تازگی به سمپل رنگ ۲۰۲۱ صفحه کابینت افزوده شده است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف دارای چندین ویژگی بسیار کاربردی و مثبت است. از ویژگی های فنی این محصولات می توان به ابعاد متنوع، مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت و حرارت، روکش ضدآب، امکان تولید با نوع لبه های متفاوت، تحمل وزن بالا و غیره اشاره کرد. همچنین این محصولات به قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر متریال موجود در بازار به فروش می رسند. ویژگی های ظاهری مثبتی نیز در صفحه کابینت مغز ام دی اف با روکش اچ پی ال وجود دارد. این صفحات با انواع طرح های متنوع با دو نوع روکش مات و براق (برخی از کدهای رنگی با روکش برجسته نیز تولید می شوند.) وجود دارند. کارخانه های ایرانی تولید کننده این محصولات، انواع طرحهای جدید و متنوع را به سمپل محصولات خود اضافه می کنند.

یکی از نمونه های صفحه کابینت جدید طرح امپراطور است. این طرح دارای رنگ پس زمینه مشکی می باشد. رگه و نقشهای طلایی ترکیب شده با سفید زیبایی این طرح را چندین برابر کرده است. این طرح از جدید ترین طرح های سمپل صفحه کابینت برین چوب میباشد. صفحه کابینت طرح امپراطور را می توان با انواع رنگها ترکیب کرده و در سبکهای طراحی مختلف از جمله کلاسیک، ساده، مدرن و غیره به کار برد. این محصولات با دو نوع روکش مات و براق و در ابعاد سفارشی و استاندارد تولید می شوند.

خرید عمده صفحه کابینت امپراطور

برای انواع صفحات مغز ام دی اف با طرحهای مختلف از جمله صفحه کابینت جدید طرح امپراطور می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات بیشتر درباره قیمت فروش عمده محصولات، زمان بندی تولید صفحات با ابعاد سفارشی، تخفیفات ویژه بر اساس حجم خرید و غیره برای مشتریان و همکاران گرامی می باشند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا