صفحه کابینت

انواع صفحه روی کابینت

انواع صفحه مخصوص روی کابینت

انواع صفحه روی کابینت توسط کارخانه برین چوب تولید می شود. برین چوب از متریال با کیفیت ایرانی و خارجی ضد اب و معمولی برای تولید استفاده میکند.

نوشته های مشابه

کابینت به بخش جدانشدنی در طراحی آشپزخانه منازل و سایر محیط ها تبدیل شده است. کابینت ها از دو بخش یونیت اصلی و صفحه روی آن تشکیل می شوند. برای بخش روی صفحه کابینت از انواع متریال و مواد مختلف استفاده می شود. انواع صفحه کابینت از جنس سنگ طبیعی، چوب طبیعی، سنگ کوارتز، کورین، پی وی سی و غیره نمونه های موجود در بازار هستند. صفحه روی کابینت باید در برابر نفوذ حرارت و رطوبت مقاوم باشد. به همین دلیل اکثر این محصولات با جنسهای مختلق دارای مقاومت و استحکام بالا هستند. اصلی ترین تفاوت این نمونه ها با یکدیگر قیمت فروش و طرح و رنگ هستند.

بهترین صفحه روی کابینت

از میان تمامی نمونه هایی که نام برده شد صفحه کابینت ام دی اف پر فروش ترین مدل موجود در بازار ایران است. این صفحات تمامی ویژگی های ظاهری و مقاومتی مورد نیاز به عنوان یک صفحه کابینت را دارند. در کنار تمامی این موارد مثبت، صفحه کابینت ام دی اف به قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود. کارخانه های متعدد ایرانی اانواع مختلف این صفحات را با استفاده از متریال ایرانی تولید می کنند. این امر باعث توقف ورود نمونه های گران قیمت خارجی و پایین آمدن قیمت فروش آن ها شده است. صفحه روی کابینت ام دی اف بهترین صفحه موجود تولید شده در ایران است.

برین چوب تولید کننده انواع محصولات حوزه چوب مانند صفحه روی کابینت ام دی اف می باشد. تولیدات برین چوب با استفاده بهترین متریال درجه ۱ بازار ساخته می شوند. خطوط ساخت محصولات برین چوب مجهز به دستگاه آلات پیشرفته است. استفاده از این دو گزینه مثبت خروجی مثبت یعنی صفحه کابینت با کیفیت با برند برین چوب را ایجاد کرده است. صفحات برین چوب در دو سایز استاندارد ۳ و ۵ سانتیمتری و انواع سایزهای سفارشی ساخته می شوند. قیمت این محصولات بسیار مناسب بوده و تنوع طرح و رنگ آن نیز بسیار بالاست. برای ثبت سفارش خرید انواع صفحه روی کابینت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا