ام دی اف 3 میل

فروش عمده ۳ میل ارزان

فروش عمده ام دی اف 3 میل ارزان

فروش عمده ۳ میل ارزان برین چوب آغاز شد. برین چوب ۳ میل سفید پرینتی درجه یک را با قیمت ارزان و در تیراژ عمده به فروش می رساند.

نوشته های مشابه

ام دی اف ۳ میل از پر مصرف ترین سایزهای ورق ام دی اف در ایران است. با وجود اینکه سازه های کامل و بزرگی با این سایز از ورقها تولید نمی شود آمار مصرف آن ها بسیار بالاست. زیرا بخش های مختلفی از سازه هایی که با ام دی اف ۱۶ میل و غیره تولید می شوند با ورق ۳ میل تکمیل می گردند. همچنین از این محصولات در برش لیزری و ساخت لوازم دکوری و کاربردی بسیاری استفاده می شود. قیمت این محصولات بسیار ارزان بوده و متریال بسیار مناسبی برای خرید و فروش عمده در کارهای تزئینی و لیزری محسوب می شوند.

کارخانه های ایرانی این محصولات را در چندین مدل مختلف مانند روکش شده و پرینتی تولید می کنند. ورق ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی بیشترین میزان تقاضا و عرضه را در بازار ایران دارد. این محصولات با قیمت ارزان و به صورت عمده در بازار خرید و فروش می شوند. تولید این محصولات با استفاده از یک لایه رنگ پرینت مخصوص و ام دی اف خام صورت می گیرد. مرحله بعدی نیز اضافه کردن یک لایه UV برای ثبیت رنگ و استحکام هر چه بیشتر ورق بر روی رنگ اضافه می شود.

فروش عمده ۳ میل ارزان

برین چوب بزرگترین مرکز تولید انواع ورق ام دی اف ۳ میل سفید و صفحات کابینت در شمالغرب کشور می باشد. این تولیدی بزرگ انواع ام دی اف ۳ میل ارزان را با قیمت بسیار کناسب و ارزان عرضه می کند. فروش محصولات برین چوب از طریق نمایندگی های عرضه سراسر کشور و یا به صورت مستقیم از طریق تیم فروش صورت می گیرد. برای خرید انواع ۳ میل پرینتی ساده با قیمت ارزان می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره قیمت عرضه محصولات و زمانبندی تحویل بار در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا