ام دی اف 3 میل

فروش ام دی اف ۳ میل سفید

فروش ام دی اف 3 میل

فروش ام دی اف ۳ میل سفید تولید شده با مغز ایرانی و خارجی به مناسب ترین قیمت با برند برین چوب به صورت عمده و پالتی.

نوشته های مشابه

ورق ام دی اف ۳ میل متریال ارزان قیمتی برای برای استفاده در ساخت سازه های مختلف است. از این ورق ها در بخش های مختلفی از کابینت و کمد سازی، تکمیل ساخت انواع قفسه و غیره، تولید سازه های تزئینی، حکاکی های لیزری و غیره استفاده می شود. ام دی اف ۳ میل دارای چند مدل مختلف می باشد. اساسی ترین تفاوت این محصولات نوع تولید آنها میباشد. صفحات با ضخامت سه میلیمتر در دو نوع ملامینه و پرینتی تولید می شوند. مدل های دیگر این محصولات مانند رورقهای روکش کاغذی درحال حاضر منسوخ شده اند.

سه میل سفید پرینتی

سه میل های سفید پرینتی، جدید ترین مدل این محصولات در بازار فروش هستند. این نوع از ورقها به صورت تک رنگ و بدون طرح تولید میشوند. بیشترین میزان تولید و استفاده ام دی اف ۳MM پرینتی نیز مربوط به رنگ سفید است. قیمت این نوع از ورق های فرمیکا بسیار ارزان تر سایر رنگ ها می باشد. تولید ۳ میل پرینتی از روش چاپ رنگ مخصوص روی ام دی اف خام صورت می گیرد. بنابراین روکش رنگی آن بر خلاف نوع ملامینه و کاغذی جدا نمی شود. در حال حاضر بیشترین میزان تولید و فروش در بازار مربوط به ۳ میل سفید پرینتی است.

فروش ۳ میل سفید

برای تهیه ۳ میل سفید پرینتی با کیفیت درجه یک می توانید سفارشات خود را در برین چوب ثبت کنید. این مرکز ورق های تولید شده با مواد اولیه مرغوب و باکیفیت را به صورت عمده و پالتی به فروش میرساند. محصولات عرضه شده با برند برین چوب از مغز خام پویا و یا انواع ام دی اف های خام خارجی تولید می شوند. مشاوران فروش این مرکز اطلاعات لازم را درباره شرایط معاملات و لیست قیمت انواع ورقها را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا