صفحه کابینت

صفحه کابینت ضخامت ۳ سانتی

صفحه کابینت ام دی اف ضخامت 3 سانتی

صفحه کابینت ضخامت ۳ سانتی با انواع مغز خام لیندا، پارس، آرین سینا و غیره عرضه می شود. فروش به قیمت نمایندگی و به صورت عمده صورت میگیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف دارای انواع مختلفی است. این محصولات از نظر رنگ و ابعاد، طرح و رنگ، مدل لبه و غیره در چند دسته بندی مختلف جای می گیرند. یکی از ویژگی های اصلی و مثبت این محصولات، امکان تولید در ابعاد متفاوت است. صفحه کابینت ام دی اف را می توان با انواع ضخامت ۳ سانتی، ۵ سانتی، ۷ سانتی و غیره تولید کرد. طول و عرض و نوع گردی لبه نیز بسته به سلیقه و نیاز خریدار متنوع است. تولید این صفحات با دو نوع یک لب گرد و دو لب گرد با ابعاد سفارشی و سایز های استاندارد صورت می گیرد.

صفحه کابینت ضخامت ۳ سانتی کوچکترین سایز صفحه کابینت ام دی اف محسوب می شود. این صفحات از اتصال دو ورق خام ام دی اف ۱۶ میل ساخته می شود. ضخامت کلی این صفحات با احتساب ضخامت ورق ها و روکش اچ پی ال از ۳٫۲ بیشتر است. اما با نام صفحه کابینت ۳ سانتی شناخته می شوند. قیمت این محصولات از نوع ۵ سانتی و ۷ سانتی کمتر است. امکان تولید این صفحات به صورت یک لب و دو لب با طول ۳۶۶ تا ۴۱۰ و همچنین با عرض ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر وجود دارد.

خرید صفحه کابینت ۳ سانتی برین چوب

برای خرید صفحه کابینت ام دی اف با برند برین چوب با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. صفحات این برند با استفاده از انواع مغز ام دی اف آرین سینا، لیندا، پارس، مغز خارجی و غیره تولید می شوند. انواع صفحه کابینت ضخامت ۳ سانتی، ۵ سانتی، ۷ سانتی و غیره با طرح و رنگ های متنوع تولید می شود. برای اطلاع از لیست قیمت، ثبت سفارش خرید و یا ثبت سفارش تولید با ابعاد ویژه می توانید راهنمایی های لازم را از مشاوران بخش فروش کسب کنید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا