صفحه کابینت

صفحه کابینت MDF طرح سنگ

صفحه کابینت MDF طرح سنگ جدید

صفحه کابینت MDF طرح سنگ با انواع طرح سنگهای کورین، کوارتز، سنگ های طبیعی مرمر، گرانیت و غیره به صورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت مغز MDF به علت داشتن چند ویژگی بسیار مهم پر فروش ترین صفحه کابینت بازار ایران است. این محصولات ضد آب، سبک و مقاوم هستند. همچنین صفحه کابینت ام دی اف را می توان در انواع سایز های متنوع تولید کرد. روکش به کار رفته در تولید محصولات تنوع رنگی بسیار بالایی دارند. داشتن این ویژگی های مثبت در کنار قیمت بسیار مناسب باعث شده است که این محصولات پرفروش ترین صفحه کابینت در بازار کشور باشند. ویژگی های مقاومتی ذکر شده در بیشتر متریال به کار رفته بعنوان صفحه کابینت وجود دارد. اما قیمت مناسب و فراوانی در بازار باعث پیشی گرفتن این محصولات در بازار شده است. صفحه کابینت با مغز خام MDF را می توان با انواع طرح سنگ، طرح چوب، طرح های شنی، ساده و غیره تولید کرد.

جدیدترین صفحه کابینت MDF طرح سنگ

صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ در چند سال اخیر از پرطرفدارترین نمونه های تولید شده هستند. این صفحات با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال با طرح سنگ تولید می شوند. تنوع رنگ در خود دسته طرح سنگ نیز بسیار بالاست. در صورتی که نیاز به انتخاب صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ با قیمت مناسب و با تناژ رنگی تیره، روشن، گرم و سرد و خنثی و غیره دارید، می توانید از بین طرحهای موجود، نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

صفحه کابینت طرح سنگ تیره
صفحه کابینت MDF طرح سنگ شنی

برای خرید صفحه کابینت مغز MDF طرح سنگ می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش راهنمایی لازم را درباره نحوه خرید عمده محصولات، زمان بندی ارسال بار، قیمت فروش انواع صفحه کابینت مغز ایرانی و خارجی، ارسال دسته رنگ و سمپل و غیره می توانید با این بخش تماس بگیرید. همچنین می توانید فایل پی دی اف رنگ بندی را از بخش کاتالوگ رنگ بندی دانلود نمایید. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا