صفحه کابینت

فروش عمده صفحه کابینت ۵ سانتی

فروش عمده صفحه کابینت ام دی اف 5 سانتی

فروش عمده صفحه کابینت ۵ سانتی با برند برین چوب به صورت مستقیم صورت می گیرد. برای خرید مستقیم و عمده از کارخانه به قیمت مناسب تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ۵ سانتی یکی از سایزهای مختلف صفحات مغز ام دی اف است. این ضخامت از صفحات در گروه بندی ابعاد استاندارد این محصولات قرار می گیرند. صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانتی از دو قطعه ام دی اف کامل و یک ردیف قید از ام دی اف ۱۶ میل تولید می شود. ضخامت دقیق این صحات در واقع حدود ۴۸ میلیمتر می باشد. تولید صفحه کابینت به شکل ورق به همراه قید مرکزی سبب پایین آمدن وزن و بالا رفتن امکان تحمل وزن بالا می شود. ایین بودن وزن و استحکام صفحه کابینت از اصلی ترین ویژگی های مورد نیاز صفحات مورد استفاده در میزکار و کانتر آشپزخانه است. روکش به کار رفته در تولید این محصولات نیز ضد آب بوده و مقاومت آن را چندین برابر می سازد.

فروش عمده صفحه کابینت ۵ سانتی به صورت مستقیم

برای خرید صفحه کابینت به صورت مستقیم با مناسب ترین قیمت می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات اولیه را درباره قیمت های پایه، قیمت دقیق بر اساس حجم و نوع سفارش، زمان بندی ارسال بار و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد.

صفحه کابینت های ۵ سانتی برین چوب با تخفیف ویژه بر اساس حجم سفارش و با انواع مغز خام آرین سینا، لیندا، پارس و انواع مغز های خام خارجی به فروش می رسد. قیمت دقیق و نهایی پس از تعیین نوع لبه (یک لب یا دو لب گرد بودن)، مشخص کردن طول و عرض مورد نظر و نوع مغز خام به کار رفته و طبق حجم سفارش شما اعلام خواهد شد. برای دریافت لیست قیمت می توانید از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیام از طریق پیام رسان واتساپ اقدام نمایید. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان آماده و ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا