صفحه کابینت

مرکز فروش مستقیم صفحه کابینت

مرکز فروش عمده و مستقیم صفحه کابینت

مرکز فروش مستقیم صفحه کابینت انواع صفحات ضد آب را عرضه می کند. فروش صفحات توسط این مرکز پخش به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ضد آب یکی از نیازهای اساسی کابینت آشپزخانه است. این محصولات به صورت مداوم با انواع مواد شیمیایی، شوینده، رطوبت و حرارت در تماس خواهند بود. به همین دلیل بالا بودن مقاومت مواد تشکیل دهنده صفحات از اهمیت بالایی برخوردار است. صفحه کابینت های تولید شده با روکش اچ پی ال یکی از نمونه های پر فروش در بازار صفحات است. این محصولات دارای چندین مدل متنوع هستند.

مغز خام این محصولات از دو نوع ام دی اف و پلی وود تشکیل می شود. هر کدام از این جنسها با ابعاد و اندازه های گوناگون مانند ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتری به صورت استاندارد و ۶ به بالا به صورت سفارشی تولید می شوند. عرض استاندارد این محصولات ۶۰ سانتیمتر و عرض سفارشی آن ۱۲۰ سانت است. طول سفارشی این صفحات ۳۶۰ تا ۴۰۰ سانتیمتر و طول استاندارد ۴۱۰ سانتیمتر می باشد. چندین مرکز تولید ایرانی مختلف انواع صفحات ضد آب را با تنوع طرح و ابعاد به بازار عرضه می کنند.

مرکز فروش مستقیم صفحه کابینت از کارخانه

کارخانه برین چوب مرکز تولید انواع صفحه کابینت ضد آب در کشور می باشد. فروش محصولات این برند به صورت مستقیم از طریق تیم فروش کارخانه و عرضه خرده صفحات نیز از طریق نمایندگی های فعال کارخانه صورت می گیرد. تولیدات این برند با انواع طرح و رنگ متعدد موجود در سمپل رنگ بندی صفحات عرضه می شوند. برای خرید این محصولات به صورت مستقیم می توانید با شماره های مرکز فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز را در خصوص لیست قیمت محصولات، زمان بندی ارسال بار، شماره های تماس مرکز پخش و نمایندگی عرضه محصولات در سراسر کشور و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد. ارسال بار پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور صورت خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا