صفحه کابینت

صفحه کابینت ۳ سانت

صفحه کابینت ضخامت 3 سانتیمتر

صفحه کابینت ۳ سانت با روکش اچ پی ال با دو نوع مغز ام دی اف و پلی وود تولید می شود. عرضه محصولات با قیمت مناسب و به صورت عمده صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و پلی وود با روکش اچ پی ال ضد آب می باشد. این محصولات با انواع مغز ام دی اف و روکش های ایرانی و خارجی تولید می شود. قیمت صفحه کابینت ام دی اف با توجه به نوع مغزی و روکش استفاده شده در تولید و ابعاد متفاوت است. صفحه کابینت ۳ سانت، کوچکترین سایز صفحه کابینت از نظر ضخامت می باشد. این محصولات با طول ۳۶۶ تا ۴۱۰ و عرض ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر بسته به سفارش مشتری تولید می شود.

روکش به کار رفته در ساخت صفحات برین چوب از انواع برند های ایرانی مانند آرتاویل و وایا می باشد. مغز ام دی اف استفاده شده نیز از انواع برند های آرین سینا، لیندا، پارس و مغز خارجی است. تولید صفحه کابینت ۳ سانت با هر یک از این متریال با قیمت متفاوتی صورت می گیرد. رنگ بندی صفحه کابینت های این برند در چند مدل طرح سنگ، طرح چوب، ساده، گرانیت، کوارتز و غیره وجود دارد. سمپل رنگ صفحات را می توانید از بخش کاتالوگ ۲۰۲۲ برین چوب دانلود نمایید. بسته بندی صفحه کابینت با ضخامت ۳ سانتیمتر در پالتهای ۲۱ تایی انجام می شود.

خرید عمده صفحه کابینت

برای خرید صفحه کابینت به صورت عمده می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان فروش کارخانه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به همکاران و مشتریان گرامی می باشند. اطلاعاتی مانند لیست قیمت صفحه کابینت بر اساس نوع مغز و روکش، لیست تخفیفات بر اساس حجم سفارش، زمان بندی ارسال بار، شرایط اخذ امتیاز نمایندگی فروش و غیره از این طریق در اختیار شما قرار خواهند گرفت. سفارشات شما پس از ثبت توسط کارشناسان بخش فروش در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا