صفحه کابینت

صفحه ام دی اف طرح گرانیت

صفحه کابینت ام دی اف طرح گرانیت

صفحه ام دی اف طرح گرانیت با روکش ضد آب و مقاوم در برابر حرارت تولید می شود. سمپل رنگ ۲۰۲۲ برین چوب شامل انواع طرح های سنگ جدید می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین صفحات موجود در بازار ایران است. این محصولات با تنوع رنگ و ابعاد بالا تولید می شوند. قیمت فروش آن ها مناسب و کیفیت آن ها بالا است. صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال ضد آب و مقاومی تولید می شود. تمامی این ویژگی ها در کنار یکدیگر این محصولات را به پرفروش ترین مدل صفحه کابینت در کشور تبدیل کرده است.

یکی از مهمترین خصوصیات صفحه ام دی اف، تنوع طرح و رنگ آن ها است. این محصولات با انواع روکش های طرح سنگ، طرح چوب، گلکسی، شنی، ساده و غیره تولید می شوند. در بین تمامی این طرح ها صفحات طرح سنگ از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. گروه طرح سنگ صفحات نیز خود دارای چندین گروه بندی می باشد. صفحه ام دی اف طرح گرانیت یکی از پرفروش ترین مدلهای صفحات با طرح سنگ هستند. کارخانه های مختلف در سالهای اخیر به علت محبوبیت این مدلها انواع مختلفی از طرح گرانیت را تولید می کنند.

صفحه کابینت برین چوب با استفاده از مواد اولیه درجه ۱ ایرانی و خارجی تولید می شوند. این محصولات دارای انواع ام دی اف خام آرین سینا، لیندا، پارس، مغز خارجی و غیره هستند.

صفحه کابینت طرح گرانیت
صفحه کابینت طرح گرانیت
صفحه کابینت طرح گرانیت
صفحه کابینت طرح گرانیت

نمونه های بالا تعدادی از صفحه کابینت ام دی اف طرح گرانیت جدید برند برین چوب می باشد. مدلهای دیگر طرح گرانیت، سنگ، چوب، ساده و غیره را می توانید در بخش کاتالوگ رنگ محصولات مشاهده نمایید.

خرید صفحه کابینت ام دی اف

برای خرید عمده و مستقیم صفحه کابینت ام دی اف طرح گرانیت می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش لیست قیمت محصولات، شرایط ویژه خرید عمده و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا