صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت از کارخانه

خرید مستقیم صفحه کابینت از کارخانه

خرید صفحه کابینت از کارخانه با قیمت مناسب از طریق تیم فروش کارخانه صورت می گیرد. فروش به صورت عمده با قیمت مناسب صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف یکی صفحات پر مصرف بازار است. این محصولات با استفاده از مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال تولید می شوند. ابعاد، طرح و رنگ و میزان کیفیت صفحات بر اساس متریال مورد استفاده متغیر است. قیمت این محصولات نسبت به سایر جنس های به کار رفته به عنوان صفحه کابینت پایین تر است. کارخانه های مختلفی در کشور این محصولات را تولید می کنند. یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع صفحه کابینت ضد آب در کشور گروه صنعتی برین چوب است. تولیدات این مجموعه از نظر درجه کیفی در کشور کم نظیر می باشد. انواع صفحه کابینت پلی وود و ام دی اف توسط برین چوب تولید و عرضه می شود. خرید صفحه کابینت از کارخانه به صورت مستقیم از طریق تماس با شماره های بخش فروش مجموعه امکان پذیر است.

تولیدات کارخانه برین چوب با استفاده از انواع متریال ایرانی و خارجی با کیفیت صورت می گیرد. صفحه کابینت این برند با لوگوی شرکت و برچسب اصالت کالا عرضه می شود. در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کیفیت تولید صفحات می توانید نسبت به مرجوع کردن کالای خریداری شده اقدام نمایید. طرح و رنگ کامل صفحات را می توانید در بخش کاتالوگ رنگ صفحه کابینت مشاهده نمایید. هر کدام از این طرح ها با روکش های مات یا براق (برخی از طرح ها دارای روکش سوپر مات و برجسته نیز هستند) تولید می شوند.

خرید مستقیم صفحه کابینت

برای خرید صفحه کابینت ام دی اف با روکش ضد آب می توانید با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. خرید انواع صفحه کابینت به صورت مستقیم از کارخانه با قیمت مناسب از این طریق امکان پذیر است. لیست قیمت محصولات و زمان بندی ارسال بار و سایر راهنمایی های مورد نیاز نیز از این طریق صورت خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا