صفحه کابینت

صفحه کابینت وایا

صفحه کابینت با روکش ضد آب وایا

صفحه کابینت وایا یکی از صفحات پر فروش ایران است. صفحه کابینت تولید شده با روکش وایا با تنوع رنگ و کیفیت بالا تولید و به قیمت مناسب عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با روکش اچ پی ال از پر استفاده ترین صفحات در بازار ایران است. این محصولات با استفاده از مغز پلی وود و یا ام دی اف با روکش ضد آب اچ پی ال تولید می شوند. قیمت فروش مناسب و کیفیت بالا سبب پرفروش بودن این صفحات در کشور شده است. کارخانه های ایرانی مختلفی با استفاده از انواع متریال ایرانی صفحه کابینت اچ پی ال را تولید و عرضه می کنند. یکی از برند های روکش اچ پی ال با کیفیت در ایران وایا است. HPL برند وایا دارای تنوع رنگ بالا، مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت و حرارت و قیمت مناسب می باشند.

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ضد آب با مغز ام دی اف و پلی وود می باشد. این تولیدی بزرگ از انواع روکش های ایرانی با برند های مختلف برای تولید صفحات خود استفاده می کند.

صفحه کابینت با HPL وایا یکی از نمونه های تولید شده توسط برین چوب با این برند از روکش HPL است. این محصولات در دو دسته بندی ابعاد سفارشی و اندازه های استاندارد عرضه می شوند.صفحه کابینت با روکش وایا با ۸۰ رنگ متنوع و زیبا با طرح های چوبی، سنگ، ساده با رنگ های فانتزی و غیره تولید می شوند.

صفحه کابینت رنگ سامان یولی برین چوب

خرید صفحه کابینت اچ پی ال

برای خرید عمده و مستقیم صفحه کابینت با روکش اچ پی ال وایا با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. عرضه انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف آرین سینا، پارس، لیندا و مغز خارجی به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. لیست قیمت محصولات بر اساس نوع مغز خام سفارشی، نوع روکش و ابعاد صفحات از طریق کارشناسان فروش این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سفارشات شما پس از ثبت نهایی، طبق زمان بندی اعلام شده به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا