صفحه کابینت

فروش صفحه کابینت ۵ سانت جدید

فروش صفحه کابینت 5 سانتی جدید

فروش صفحه کابینت ۵ سانت جدید به قیمت عمده آغاز شد. برای اطلاع از شرایط تخفیفات ویژه و دریافت قیمت ها تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ۵ سانت از ابعاد استاندارد صفحه کابینت محسوب می شود. صفحات استاندارد با دو ضخامت ۵ سانت و صفحات ۳ سانتیمتری تولید می شوند. جزیره کابینت آشپزخانه، کانتر، پیشخوان غذاخوری و غیره از بخش هایی هستند که می توان از صفحه کابینت با ضخامت ۵ سانت در ان استفاده کرد. این سایز از صفحات در انواع طرح و رنگ جدید تولید و به فروش می رسند. واردات صفحه کابینت نیز مانند سایر فرآورده های چوبی در سالهای گذشته به حداقل رسیده است. بیشترین میزان فروش این محصولات در کشور از نمونه های ایرانی و تولیدات کارخانه های داخلی است.

کارخانه های ایرانی این محصولات را با استفاده از متریال متفاوتی تولید و با قیمت های متنوعی به فروش می رسانند. یکی از موفق ترین کارخانه ها در زمینه ساخت و عرضه صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود در انواع سایزها کارخانه برین چوب است. این تولیدی محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید می کند. صادران این محصولات به چندین کشور همسایه صورت می گیرد. موفقیت در بازار فروش ایران و کشورهای همسایه نشان دهنده کیفیت بالا و قیمت فروش مناسب محصولات این برند است. برین چوب انواع صفحه کابینت ۳ سانتیمتری، ۵ سانت و بالاتر را تولید می کند.

مرکز فروش صفحه کابینت

برای صفحه کابینت ۳،۷ و ۵ سانتی با برند برین چوب می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز را در رابطه با قیمت عرضه صفحات، شرایط اخذ نمایندگی فروش، ثبت سفارش خرید عمده، زمان بندی تولید و ارسال بار و غیره با در اختیار شما قرار خواهند داد. ساعات پاسخگویی مشاوران این بخش همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ۸ الی ۱۶ می باشد. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان و طبق زمان بندی اعلام شده، به تولید رسیده و به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا