صفحه کابینت

صفحه کابینت سه سانتی

صفحه کابینت با ضخامت سه سانتی

صفحه کابینت سه سانتی با مغز ام دی اف و مغز ضد آب پلی وود به صورت عمده و مستقیم با مناسب ترین قیمت عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف دارای انواع مختلفی می باشد. این محصولات از نظر ابعاد، طرح و رنگ و مدل در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. صفحات مغز ام دی اف در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. صفحه کابینت با ضخامت پنج، هفت و سه سانتی ساخته می شود. ابعاد ۳ و ۵ سانتی این محصولات به صورت استاندارد و توسط تمامی تولیدی ها و ضخامت های ۵ به بالا به صورت سفارشی به تولید میرسد.

صفحه کابینت صخامت سه سانتی

صفحه کابینت ام دی اف سه سانتی کوچکترین ضخامت را در میان تمامی مدلهای صفحه کابینت دارد. این محصولات از الصاق دو لایه ورق ام دی اف ۱۶ میل توسط مواد مخصوص و روکش شدن توسط اچ پی ال ضد آب ساخته می شود. ضخامت دقیق این محصولات ۳۲ میلیمتر است. صفحه کابینت سه سانتی را با طول ۳۶۶ تا ۴۱۰ و عرض ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتری تولید می کنند. این صفحات با انواع رنگ بندی های موجود در سمپل رنگ صفحه کابینت توسط کارخانه برین چوب عرضه میشود.

خرید عمده صفحه ام دی اف سه سانتی

برای خرید عمده صفحه کابینت با مغز ام دی اف، پلی وود و روکش های ضد آب می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. انواع صفحه کابینت ۳ سانتی، ۵ سانتی و غیره به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. عرضه این محصولات در سایز سه سانتی در پالت هایی شامل ۲۱ شاخه عرضه می شود. مغز خام صفحه کابینت های این برند با انواع ام دی اف ایرانی و خارجی مانند آرین سینا، لیندا، پارس و غیره است. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد. برای ثبت سفارش و یا اطلاع از قیمت محصولات با شماره های اعلام شده در سایت در تماس باشید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا