ام دی اف ۳ میل سفید

ام دی اف 3 میل سفید خارجی

ام دی اف ۳ میل سفید در دو نوع پرینتی و ملامینه تولید می شود. این دو نوع محصول بسته به قیمت و ویژگی هایی که دارند در بخشهای مختلف تولیدات استفاده می شوند.

ورق ام دی اف ۳ میل کاربردهای متنوعی در تولیدات دارد. از این محصولات در ساخت کابینت و برش و حکاکی  لیزری استفاده می شود. معمولا داخل کشوها، بخش بندیهای کوچک، قسمت پشت کابینت را با استفاده از ام دی اف های سه میلیمتری میسازند. انواع تایل های حکاکی شده و سازه های دکوری یا کاربردی پردازش شده با لیزر نیز با استفاده از ورق های ۳ میل تولید میشوند. MDF با ضخامت ۳mm دارای چندین مدل مختلف است که از نظر جنس مغز خام، نوع روکش زنی، و طرح و رنگ با یکدیگر تفاوت دارند. در بین تمامی مدلها نوع پرینتی آمار تولید و استفاده بالایی را در کشور دارد. رنگ سفید ۹۰ درصد آمار به کارگیری را به خصوص در کابینت سازی دارد. به غیر از این دو مدل ۳ میل ملامین در انواع طرح و رگه های مختلف نیز در کشور تولید می شود.

ورق پرینتی و ملامینه

ورق ام دی اف ۳ میل سفید بیشترین میزان به کارگیری در تولیدات را دارد. این محصولات همانطور که پیش تر نیز اشاره شد در ساخت کابینت و کارهای لیزری کاربرد دارند. نوع سفید این محصول به دو صورت پرینتی و ملامینه ساخته می شود. ام دی اف ۳mm ملامینه در حال حاضر بسیار کمتر از قبل تولید و استفاده می شود. در ساخت این نوع ورق روکش کاغذی از جنس ملامین رویMDF  اضافه می شود. بیشترین استفاده از این محصولات مربوط به صفحات رنگی و طرح دار است. در تولید سه میل های پرینتی روکش رنگی روی MDF خام توسط خطوط تولید مخصوص پرینت می شود. نوع پرینتی را می توان فقط در رنگهای ساده و بدون رگه تولید کرد. بیشترین میزان استفاده از ورق های ۳mm نوع سفید پرینتی می باشد.

تولید کننده ۳ میل سفید

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق های ام دی اف سه میل پرینتی و در کشور شرکت برین چوب است. این مجموعه اولین مرکز ساخت انواع فرآورده های چوبی مانند سه میل و صفحه کابینت در استان اردبیل است. برین چوب ورق های ۳ میل سفید و رنگی را با بالاترین کیفیت به تولید می رساند. در ساخت این محصولات از مرغوب ترین مغز خام برندهای خارجی مانند سوماترا و واناچای و غیره استفاده شده است. استفاده از متریال درجه یک باعث می شود تا ۳ میل برین چوب از نظر درجه کیفی بی نظیر باشد. سفارش های پالتی و عمده در اسرع وقت و طبق نوبت بندی اعلام شده در هنگام ثبت سفارش به سراسر ایران ارسال می شود.

تماس با ما