صفحه کابینت ۳ سانت عمده

عرضه صفحه کابینت 3 سانت عمده

صفحه کابینت ۳ سانت عمده تولید شده با مغز خام پلی وود و ام دی اف ایرانی و خارجی با قیمت مناسب به صورت عمده و مستقیم عرضه می شود.

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و پلی وود می باشد. تولیدات این برند با استفاده از انواع ام دی اف و روکش ایرانی و خارجی تولید می شوند. صفحات برین چوب دارای دو سایز استاندارد و سفارشی هستند.

ضخامت ۳ سانت، ۵ سانت، طول ۴۱۰ و عرض ۶۰ ابعاد استاندارد صفحه کابینت است. این سایز بندی به طور معمول در تولیدات و کابینت های آشپزخانه های ایرانی استفاده می شوند.

سایز های با ضخامت ۷ سانتیمتر به بالا، عرض ۶۵ به بالا، طول ۳۶۰ تا ۴۱۰ نیز ابعاد سفارشی صفحه کابینت هستند. تولید این محصولات با تیراژ مشخص و طبق سفارش و نیاز مشتری صورت می گیرد.

رنگ بندی صفحات این محصولات نیز شامل بیش از ۷۰ رنگ و طرح متنوع است. رنگ بندی کامل محصولات را می توانید از بخش کاتالوگ رنگ صفحه کابینت مشاهده کنید. کارخانه برین چوب محصولات خود را به صورت مستقیم و عمده و یا از طریق نمایندگی های فروش سراسر کشور عرضه می کند. روکش ضد آب، مغز ام دی اف درجه ۱، قیمت مناسب و تنوع طرح و سایز از مهمترین ویژگی های محصولات برین چوب است.

خرید صفحه کابینت ۳ سانت عمده

برای خرید انواع صفحه کابینت ۳ سانت عمده و یا صفحات با ابعاد سفارشی و یا استاندارد می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش لیست قیمت محصولات را به صورت به روز و طبق جنس مغزی و ابعاد مورد نیاز در اختیار شما قرار خواهند داد. اطلاعات دیگری مانند زمان بندی ارسال بار، تیراژ تولید صفحات با ابعاد سفارشی، شرایط اخذ نمایندگی انحصاری و غیره نیز از همین طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. صفحه کابینت ۳ سانت عمده با انواع مغز خام آرین سینا، پارس، لیندا و مغز خارجی با مناسب ترین قیمت توسط برین چوب عرضه می شود.

تماس با ما