آدرس کارخانه صفحه کابینت

آدرس کارخانه صفحه کابینت ام دی اف

آدرس کارخانه صفحه کابینت برین چوب، شهرک صنعتی شهید همرنگ استان اردبیل می باشد. این کارخانه از صادر کنندگان این محصولات به خارج کشور نیز است.

کارخانه های بسیاری در زمینه تولید انواع صفحه کابینت در کشور فعالیت دارند. با راه اندازی این مراکز در چند سال اخیر واردات این محصولات به کشور به صفر رسید. در حال حاضر صادرات محصولات برندهای ایرانی به کشورهای همسایه نیز صورت می گیرد. صادرات این محصولات نشانگر پیشرفت کیفی تولیدات برندهای ایرانی می باشد. بخش اعظمی از صفحاتی که در ایران ساخته میشوند مربوط به نوع مغز ام دی اف است. این محصولات با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسند. مقاومت بالایی دارند. تنوع طرح و رنگ و سایز بالایی دارند. میتوان گفت که این محصولات شامل تمامی ویژگیهای مثبت مورد نیاز یک صفحه کابینت استاندارد هستند.

آدرس تولید کننده صفحه کابینت ام دی اف

کارخانه برین چوب یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نوع صفحه کابینت ام دی اف و صفحه کابینت پلی وود در کشور است. این تولیدی بزرگترین کارخانه صفحه کابینت در شمالغر کشور است. آدرس این کارخانه واقع در استان اردبیل، شهرک صنعتی شهید همرنگ می باشد. تولیدات این برند به لحاظ درجه کیفی کم نظیر هستند. دلیل مرغوبیت بسیار بالای این محصولات استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت و همچنین تولید توسط خطوط تولید بسیار به روز و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا است.

قیمت فروش مناسب صفحه کابینت برین چوب نیز یکی دیگر از مهمترین ویژگیهای مثبت آن است. کیفیت بالا، قیمت مناسب، تنوع در ظرح و رنگ سایزبندی، خدمات و پشتیبانی پس از فروش و غیره مواردی است که صفحه کابینت برند برین چوب اردبیل را از نمونه های موجود در بازار متمایز می کند. برای خرید صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود به صورت عمده می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش راهنمایی های لازم را درباره قیمت فروش محصولات، شرایط اخذ نمایندگی برند برین چوب و مواردی از این دست را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما