مرکز پخش ۳ میل پرینتی سفید

مرکز پخش ورق 3 میل پرینتی سفید

مرکز پخش ۳ میل پرینتی سفید عرضه انواع ۳ میل ایرانی با کیفیت را آغاز کرد. عرضه این محصولات توسط برین چوب با مناسب ترین قیمت صورت میگیرد.

۳ میل پرینتی سفید برای تولید انواع سازه در بخش دکوراسیون استفاده می شود. این محصولات توسط مرکز پخش محصولات چوبی و ام دی اف فروش ها عرضه می گردند. کارخانه های ایرانی انواع مختلفی از ورق ام دی اف ۳ میل پرینتی را تولید و به فروش می رسانند. وجود نمونه های ایرانی بازار رقابتی بین برند های مختلف ایجاد کرده است. هر کدام از تولید ککندگان ایرانی با عرضه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب سعی در کسب رضایت مشتریان دارند. در حال حاضرنمونه های ایرانی با قیمت بسیار مناسب و کیفیت قابل قبول به دست مشتریان می رسند

۳ میل سفید پرینتی برین چوب

ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی برین چوب یکی از تولیدات با کیفیت داخلی می باشد. کارخانه برین چوب برای ساخت ورقهای خود از بهترین ام دی اف خام ایرانی و خارجی استفاده می کند. صاف و بدون تابیدگی بودن ورق خام استفاده شده در تولید نقش بسیار زیادی در رنگ پذیری درست و بی عیب محصولات دارد. به غیر از مغز خام درجه یک برین چوب از بهترین رنگ روکش و روکش UV نیز در ساخت ورق ۳ میل سفید پرینتی برند خود استفاده می کند. پالتهای بسته بندی ورقهای برین چوب شامل ۲۰۰ ورق می باشد. هر کدام از این پالتها دارای شناسنامه و کد رهگیری است. با استفاده از این شماره های رهگیری می توان در صورت بروز هرگونه نارضایتی از کیفیت تولید نسبت به مرجوع کردن کالای مورد نظر اقدام کرد.

خرید ۳ میل پرینتی سفید برند برین چوب از طریق مرکز پخش های فعال سراسر کشور امکان پذیر است. برین چوب در چندین شهر مختلف ایران مرکز پخش و نماینده فعال دارد. برای تهیه لیست نمایندگی های فعال، خرید عمده مستقیم از طریق بخش فروش کارخانه، اطلاع از قیمت فروش عمده و اطلاعاتی از این دست می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما