فروش ورق ۳ میل پرینتی

فروش ورق ام دی اف 3 میل پرینتی

فروش ورق ۳ میل پرینتی با مناسب ترین قیمت آغاز شد. برین چوب با کیفیت ترین ورق ۳ میل پرینتی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

ورق ۳ میل یکی از ابعاد پر استفاده ام دی اف  در ایران می باشد. این محصول برای تکمیل سازه هایی که با ام دی اف ۱۶ میل و غیره ساخته شده اند استفاده می شود. ساخت لوازم تزئینی، ساخت تابلوهای دکوراتیو و غیره از موارد مصرف این محصولات است. همچنین به علت حکاکی آسان و مرتب این محصولات با دستگاه های CNC و لیزر، از این محصولات برای ساخت تابلو و مواردی از این دست استفاده می کنند. ورق ام دی اف ۳ میل در انواع مختلفی تولید می شود. جدید ترین مدل تولید شده در ایران ام دی اف ۳ میل پرینتی است.

همانطور که از نام این ورق مشخص است، تولید آن به روش پرینت رنگ روی ام دی اف خام صورت می گیرد. بیشترین میزان تولید ۳ میل پرینتی در ایران با توجه به میزان مصرف و نیاز بازار فروش مربوط به رنگ سفید می باشد. معمولاً نمونه های رنگی این محصولات را با روش روکش زنی و ملامینه کردن تولید می کنند. کیفیت نوع پرینتی ورق ۳ میل بالاتر بوده و قیمت فروش آن ها نیز بسیار مناسب تر است. فروش این محصولات در بازار داخلی و صادرات آن به بازار کشورهای همسایه نیز بیشتر از نوع پرینتی و از رنگ سفید می باشد.

ورق ۳ میل برین چوب

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع ورق ام دی اف با ابعاد مختلف است. ۳ میل تولید شده توسط این مجموعه از نظر کیفیت در بازار کم نظیر می باشد. استفاده از متریال بسیار با کیفیت و تولید توسط خطوط ساخت پیشرفته و به روز باعث شده است تا خروجی نهایی به لحاظ مرغوبیت در بالاترین درجه قرار بگیرد. قیمت فروش این محصولات نیز نسبت به درجه کیفی بسیار مناسب و به صرفه است. برای اطلاع از لیست قیمت فروش عمده محصولات، شرایط اخذ نمایندگی و مواردی از این دست می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما