خرید عمده ورق ۳ میل

خرید عمده ورق ام دی اف 3 میل

خرید عمده ورق ۳ میل با قیمت مناسب از طریق تیم فروش کارخانه تولید کننده انجام می شود. فروش به صورت عمده و مستقیم و با مناسب ترین قیمت است.

ضخامت ۳ میل ورق های ام دی اف از ابعاد پر استفاده و پر کاربرد این صفحات می باشند. MDF ببا ضخامت ۳ میل کاربردهای فراوانی در بخش های مختلف تولید دکوراسیون داخلی داند. کارخانه های ایرانی انواع مختلفی از این محصولات را تولید و به بازار ارائه می کنند. بیشترین میزان تولید و استفاده از این محصولات مربوط به نوع پرینتی و رنگ سفید ورق های ۳ میل است. تولید ورقها در روش پرینتی همانطور که از نام آن ها نیز مشخص است به روش پرینت و چاپ رنگ بر روی ام دی اف خام صورت می گیرد. قیمت این محصولات مناسب تر و مقاومت و کیفیت آن ها نیز بالاتر است.

کارخانه تولید ورق ۳ میل ام دی اف

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع ام دی اف پرینتی در سایز های مختلف از جمله ورق ۳ میل می باشد. این تولیدی بزرگ محصولات خود را با استفاده از متریال ایرانی و خارجی با کیفیت بالا تولید می کند. انواع ورق های سوماترا، واناچای، پویا، رهاسان و غیره در تولید ام دی اف ۳ میل این برند به کار می رود. پالتهای بسته بندی ام دی اف ۳ میل برین چوب شامل ۲۵۰ ورق با ابعاد ۱۸۳*۲۴۴ می باشد.

خرید عمده ورق ۳ میل ام دی اف

برای خرید ورق ام دی اف ۳ میل به صورت عمده و مستقیم می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. انواع ورق ام دی اف با مغز ایرانی و خارجی از طریق تیم فروش به صورت مستقیم به فروش می رسد. عرضه مستقیم این محصولات با مناسب ترین قیمت و با تخفیفات ویژه بر اساس حجم سفارش صورت می گیرد. اطلاعات مورد نیاز از جمله لیست قیمت محصولات، زمان بندی ارسال بار و مواردی از این دست از طریق کارشناسان فروش این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما