تولید صفحه کابینت ۵ و ۷ سانتی

یکی از ویژگی های مثبت صفحه کابینت تولید شده با مغز ام دی اف امکان تولید در ابعاد و اندازه های مختلف است. صفحه کابینت ام دی اف را می توان در انواع سایزهای سفارشی و استاندارد تولید کرد. برای ارائه بهتر این توضیحات مشخصات کامل صفحه کابینت های ابعاد سفارشی و استاندارد به صورت کامل نوشته شده است.

صفحه کابینت ابعاد استاندارد: صفحه کابینت سایز استاندارد به صفحاتی گفته می شود که با ابعاد معمول و استاندارد به کار رفته در تولیدات ایرانی استفاده می شود. ضخامت ۳ و ۵ سانت، طول ۴۱۰ سانت و عرض ۶۰ سانت ابعاد صفحات با سایز استاندارد می باشد. این ابعاد با ضخامت ۶۰ سانت به صورت عمومی در ساخت کابینت و کانتر در ایران به کار می رود.

صفحه کابینت سایز سفارشی: این صفحات همانطور که از نام آنها نیز مشخص است به صورت معمول تولید نمیشوند و ساخت آن ها در صورت ثبت سفارش از سوی خریداران صورت می گیرد. ابعاد این محصولات متغیر است. معمولا ضخامت ۷ سانت ضخامت ابعاد سفارشی این محصولات است. عرض ۶۵ تا ۱۲۰، طول ۳۶۶ به بالا نیز مشخصات دیگر صفحات با ابعاد سفارشی هستند.

صفحه کابینت ۵ و ۷ سانتی صفحه کابینت هایی با ضخامت بالا هستند. استفاده از صفحات ضخامت ۵ و ۷ سانتی در سالهای اخیر طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

سفارش تولید صفحه کابینت ۵ و ۷ سانتی

برای خرید و ثبت سفارش تولید صفحه کابینت ۵ و ۷ سانتی می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. ثبت سفارش خرید در این مرکز برای ابعاد سفارشی در طول و عرض و طرح های متنوع امکان پذیر است. قیمت این محصولات بسیار مناسب بوده و تیراژ حداقلی نیز استاندارد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما