ام دی اف 3 میل

۳ میل پرینتی خام پویا

3 میل پرینتی جدید خام پویا

۳ میل پرینتی خام پویا دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب میباشد. ورق ۳ میل تولید شده با خام پویا در حال حاضر پرفروش ترین نمونه ایرانی بازار است.

نوشته های مشابه

تا چند سال پیش بیشتر نیاز بازار به ورقهای خام ۳ میل و سایر ضخامت ها از محصولات وارداتی و خارجی تامین میشد. نمونه های ایرانی کیفیت پایین تری نسبت بعه محصولات وارداتی داشتند و تعداد تولید کننده های ایرانی نیز بسیار کمتر بود. برندهای خارجی مانند MDF سوماترا و واناچای نیز با واردات بالا و کیفیت مناسب یکه تاز بازار ۳ میل خام بودند. شرکت پویا جزو برندهای ایرانی بود که برای اولین بار ام دی اف خام ۳mm را به بازار عرضه کرد. محصولات این برند نیز مانند سایر نمونه های ایرانی از قیمت پایینتری نسبت به نمونه های وارداتی داشت. اما ام دی اف پویا علاوه بر قیمت پایین تر در کیفیت ورقها نیز از نمونه های خارجی پیشی گرفت. در حال حاضر صفحات ۳ میل تولید شده با مغزی برند پویا جزو پرفروش ترین و باکیفیت ترین نمونه های موجود در بازار هستند.

ورق ۳ میل پرینتی مغز پویا

ام دی اف ۳mm پرینتی در حال حاضر بیشترین میزان تولید و استفاده را در کشور دارد. می توان گفت که ام دی اف های پرینتی نسل جدیدتر ورقهای سه میلیمتری محسوب می شوند. بیشتر میزان مصرف این ورقها مربوط به رنگهای سفید است. مغزی به کار رفته در تولید ورق ۳ میل پرینتی اهمیت زیادی در کیفیت نهایی محصول دارد. علاوه بر مقاومت ورق، رنگ پذیری و روکش زنی مطلوب این صفحات نیز به ام دی اف خام به کار رفته بستگی دارد. ورق خام پویا به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از محصولات پرمصرف در ساخت ۳ میل های پرینتی است.

کارخانه برین چوب ورق ام دی اف ۳ میل پرینتی خام پویا را به صورت سفید و رنگی تولید و عرضه می کند. برای تهیه این محصولات با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت پالتی و عمده می توانید سفارشات خود را در برین چوب ثبت کنید. اطلاعات بیشتر مانند تیراژ سفارشات، لیست قیمت سفارشات عمده و زمان بندی ارسال بار را از طریق تماس با شماره های اعلام شده کسب نمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا