صفحه کابینت

عرضه مستقیم صفحه کابینت

عرضه عمده و مستقیم صفحه کابینت

عرضه مستقیم صفحه کابینت از کارخانه با مناسب ترین قیمت آغاز شد. برای دریافت لیست قیمت و ثبت سفارش صفحه کابینت تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

کارخانه های ایرانی مختلفی انواع صفحات کابینت را تولید و به بازار عرضه می کنند. انواع صفحه کابینت با متریال سنگ، چوب، پی وی سی، ام دی اف و غیره در ایران به فروش می رسند. قیمت هر کدام از این محصولات بسته به نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید، نحوه عرضه و نوع برند متفاوت است. عرضه مستقیم صفحه کابینت توسط تولیدکننده ها معمولاً به صورت عمده و با حجم بالا صورت می گیرد.

کارخانه ایرانی تولید کننده صفحه کابینت

شرکت برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ضد آب می باشد. محصولات این برند از نظر درجه کیفی جزو نمونه های برتر کشور می باشد. قیمت فروش صفحات نیز در مقایسه با ویژگی های مثبت محصولات و همچنین نسبت به سایر برندهای داخلی و خارجی بسیار مناسب می باشد. انواع رنگ بندی های زیبا با طرح های جدید چوبی، طرح سنگ، طرح کورین، شنی و غیره در سمپل رنگ بندی محصولات وجود دارد. هر کدام از این طرح ها در انواع سایزهای سفارشی و استاندارد تولید و عرضه می شوند. پالتهای بسته بندی صفحه کابینت بر اساس ابعاد و ضخامت های مختلف شامل ۱۴ تا ۲۱ شاخه صفحه کابینت هستند.

صفحه کابینت های برین چوب دارای کد رهگیری و شناسنامه اصالت کالا می باشند. با استفاده از این کد ها می توانید در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کیفیت کالای خریداری شده نسبت به مرجوع کردن بی قید و شرط محصولات اقدام نمایید. اجرای این طرح توسط تیم فروش و پشتیبانی کارخانه مهر تاییدی بر ادعای برین چوب در کیفیت تولید محصولات خود می باشد. بسته بندی محصولات به صورت اصولی بوده و از آسیب رسیدن به محصولات در هنگام بارگیری و تخلیه بار جلوگیری می کند.

خرید مستقیم صفحه کابینت

برای خرید صفحه کابینت با مغز ام دی اف و پلی وود تولید شده با انواع متریال ایرانی و خارجی با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. عرضه مستقیم صفحه کابینت از کارخانه با قیمت بسیار مناسب صورت خواهد گرفت. مشاوران فروش کارخانه لیست قیمت محصولات بر اساس نوع متریال، شرایط تخفیف بر اساس میزان سفارش، زمان بندی ارسال بار و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا