صفحه کابینت

پخش صفحه کابینت مغز خارجی

پخش صفحه کابینت ام دی اف مغز خارجی

پخش صفحه کابینت مغز خارجی با برند برین چوب آغاز شد. صفحات کابینت عرضه شده در این طرح تخفیف از کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب برخوردار هستند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف پر فروش ترین نوع صفحه موجود در بازار پخش است. این محصولات با استفاده از ام دی اف خام به عنوان مغز کار و روکش اچ پی ال به عنوان رویه کار تولید می شود. هر کدام از این دو مواد اولیه دارای ویژگی های مثبتی هستند. وزن ام دی اف خام بسیار سبک می باشد. به دلیل انسجامی که دارد تحول وزن بالا را دارد. روکش اچ پی ال به کار رفته نیز امکان تولید در طرح های متنوع و زیبا را دارد. همچنین این رویه ها در برابر نفوذ حرارت و رطوبت بسیار مقاوم هستند. قیمت نهایی محصولات نیز نسبت به سایر جنسهای موجود در بازار بسیار مناسب است. پخش و فروش این محصولات در کشور از طریق نمایندگ های پیخش برندهای ایرانی و خارجی صورت می گیرد.

کارخانه های مختلف از متریال با برندهای متفاوتی برای ساخت این صفحه کابینت MDF استفاده می کنند. این صفحات در بازار به دو صورت مغز ایرانی و مغز خارجی وجود دارند. نوع مغز خارجی به صفحات کابینتی گفته می شود که برای تولید آن از ام دی اف خام برند های خارجی استفاده شده باشد. قیمت این نوع صفحه کابینت ها معمولا بالاتر از نمونه های تولید شده با متریال داخلی است. همچنین کیفیت نمونه های ایرانی نیز در سالهای اخیر پیشرفت بسیاری داشته است. در حال حاضر محصولات تولید داخلی از نظر دزجه کیفی با نمونه های خارجی برابری می کند. اما همچنان برخی از خریداران تمایل به خرید از مرکز پخش صفحه کابینت با مغز خارجی دارند.

صفحه کابینت مغز خارجی

کارخانه برین چوب انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف ایرانی و خارجی را به تولید می رساند. متریال به کار رفته در ساخت محصولات این برند چه از نمونه های ایرانی و چه خارجی از بالاترین کیفیت برخوردار می باشند. خطوط تولید برین چوب مجهز به تکنولوژی روز دنیا می باشد. به همین دلیل کیفیت ساخت این محصولات نیز با نمونه های وارداتی برابری می کند. برای خرید صفحه کابینت برند برین چوب به صورت کلی و پخش عمده می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر درباره قیمت ها و ارسال بار از ای طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا