صفحه کابینت

صفحه کابینت MDF خام

صفحه کابینت مغز MDF خام

صفحه کابینت MDF خام با روکش اچ پی ال تولید می شود. این محصولات با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط برین چوب عرضه می شوند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت MDF خام یکی از مدلهای نسبتاً جدید و پر استفاده صفحات در کشور می باشد. این محصولات دارای تنوع رنگ و ابعاد بالایی هستند. انواع طرح های سنگ، طرح چوب، مدلهای ساده و فانتزی در سمپل رنگ بندی برند های ایرانی وجود دارد. معمولا صفحه کابینت MDF خام را با ضخامت ۳ سانت و ۵ سانتیمتری تولید می کنند. عرض استاندارد این صفحات ۶۰ سانتیمتر بوده و با طول ۴۱۰ سانتیمتری در بازار موجود هستند. وزن سبک، مقاومت بالا و قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر نمونه ها و نسبت به کارآیی بالایی که این نوع صفحات دارند نیز از ویژگی های مثبت دیگر این صفحه کابینت ها می باشد. صفحه کابینت MDF خام را با روکش مخصوص HPL روکش زنی می کنند.

این رویه مخصوص مقاومت بسیار بالایی به محصول نهایی می دهد. اچ پی ال در مقابل نفوذ آب مقاوم است. همچنین این بخش از صفحه کابینت ام دی اف تا حدودی در برابر حرارت نیز مقاوم است. استحکام در برابر ضربه و خط و خش نیز از دیگر ویژگی های روکش HPL به کار رفته در این صفحات است. وجود همین ویژگی های مثبت در این محصولات باعث شده است که این نوع صفحات در بازار به محبوب ترین نوع موجود تبدیل شوند. البته نمونه های دیگری نیز با ویژگی های مشابه در بازار موجود هستند. انواع صفحات با جنسهایی مانند کورین و کوارتز. اما صفحه کابینت MDF نسبت به ویژگیهای مثبتی که دارد با قیمت بسیار پایین تری به فروش می رسد. می توان گفت که بعد از ویژگیهای مقاومتی این محصولات، نرخ فروش مناسب اصلی ترین ویژگی مثبت این صفحات است.

خرید صفحه کابینت MDF خام ایرانی

صفحه کابینت MDF برین چوب یکی از تولیدات این کارخانه بزرگ و موفق ایرانی است. محصولات این برند با استفاده از بهترین مواد اولیه و توسط خطوط تولید به روز ساخته می شوند. صفحه کابینت های برند برین چوب دارای تنوع رنگ و طرح با ابعاد متفاوت، قیمت مناسب، کیفیت درجه ۱، پشتیبانی پس از فروش و امکان مرجوع کردن در صورت نارضایتی و غیره می باشند. برای خرید صفحه کابینت MDF خام برین چوب و یا کسب اطلاعات دیگر می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا