صفحه کابینت

رنگ بندی صفحه کابینت ام دی اف

رنگ بندی صفحه کابینت

رنگ بندی صفحه کابینت ام دی اف تولید شده توسط کارخانه برین چوب شامل انواع طرح های چوبی و طرح سنگ و گلکسی و غیره می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف در حال حاضر بیشترین میزان مصرف را در کشور دارد. این محصولات دارای ویژگی های بسیار مثبت و کارآمدی میباشند. قیمت مناسب، وزن سبک، برش و نصب آسان، رنگ بندی متنوع و زیبا، امکان تولید در ابعاد مختلف و غیره از جمله نکات مثبت این محصولات است. روکش اچ پی ال به کار رفته در تولید صفحات ام دی اف دارای تنوع طرح و مدل بسیار زیادی است. به همین دلیل انواع صفحه کابینت طرح سنگ، صفحات چوبی، ساده و غیره با این نوع از روکشها به تولید میرسد. سمپل های عرضه شده توسط کارخانه های ایرانی دارای طرح های متنوعی میباشد. برخی از این طرحها در دسته رنگ برندهای مختلف مشترک هستند. همچنین ممکن است هر برند یک مدل جدید را به عنوان طراحی اختصاصی به بازار عرضه کند.

رنگ بندی مشترک نمونه هایی هستند که در کل ایران پرفروش میباشند. این مدلها را معمولا می توان در بخش های مختلف تولیدات و در سبکهای طراحی مانند ساده و کلاسیک و مدرن و غیره استفاده کرد. برای مثال صفحه کابینت سامان یولی از جمله رنگهای پرفروش و مشترک بین تولیدات تمامی برندهای ایرانی است. رنگ بندی صفحه کابینتهای ام دی اف معمولا با دو نوع روکش مات و براق عرضه می شود. نوع رنگ محصول تاثیری در قیمت ندارد. اما نرخ فروش صفحه براق و قیمت صفحات مات ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

عرضه کننده صفحه کابینت ام دی اف

کارخانه برین چوب اردبیل بزرگترین عرضه کننده صفحات مغز ام دی اف در شمالغرب کشور میباشد. این مرکز انواع مختلفی از صفحه کابینت با روکش اچ پی ال برند ارتاویل را تولید میکند. رنگ بندی محصولات این برند شامل انواع طرحهای مخصوص خود کارخانه و مدلهای پرفروش کشور است. انواع روکش مات و براق و برجسته برای ساخت صفحه کابینت برین چوب استفاده میشود. برای دریافت سمپل رنگ بندی محصولات این برند و اطلاع از قیمت فروش می توانید با بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا