صفحه کابینت

عرض استاندارد صفحه کابینت چند است؟

عرض استاندارد صفحه کابینت MDF چند است؟

عرض استاندارد صفحه کابینت چند است؟ پاسخ به این سوال و اطلاع از سایر اطلاعات درباره انواع صفحه کابینت ام دی اف در سایت برین چوب.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف پر فروش ترین نوع صفحه در بازار است. این محصولات در ابعاد مختلف تولید شده و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. رنگ بندی و مدل ظاهری این محصولات نیز بسیار متنوع است. صفحه کابینت ام دی اف را از نظر تنوع رنگ، ابعاد و چند مشخصه دیگر در چند گروه مختلف دسته بندی می کنند. در این نوشته سعی داریم تا تمامی مشخصات فنی و ظاهری صفحه کابینت ام دی اف را به صورت کامل شرح دهیم. صفحه کابینت دارای چند گزینه است که روی قیمت و کاربرد آن تاثیر می گذارد.

مشخصات فنی صفحه کابینت

نوع لبه لبه صفحه کابینت دو مدل است. این محصولات ممکن است به صورت یک لب یا دو لب ساخته شود. نوع یک لب محصولات در بخش هایی که یک سمت صفحه به دیوار و فضای بسته منتهی می شود استفاده می شود. نوع دو لب نیز در بخش هایی که هر دو سمت کار آزاد باشد.

ضخامت صفحه صفحه کابینت ام دی اف در چند ضخامت مختلف ساخته می شود. به صورزت کلی این محصولات در دو گروه بندی با ابعاد استاندارد و سفارشی تولید می شوند. ابعاد استاندارد با ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتری در بازار وجود دارند. نوع سفارشی نیز بنا به سلیقه و نیاز مشتری متغیر است.

طول و عرض طول و عرض صفحه کابینت نیز دارای چند سایز مختلف استاندارد و سفارشی است. سایز استاندارد این محصولات ۴۱۰×۶۰ سانتیمتر می باشد.

ردیوس لبه ردیوس واحدی است که با آن میزان خمیدگی لبه صفحه کابینت را اندازه گیری می کنند. هر چه عدد ردیوس کوچکتر باشد لبه تیز تر و هرچه بزرگتر باشد لبه گرد تر است. با وجود خرید و فروش بسیار زیاد نوع لبه گرد با ردیوس بالا، نوع لبه تیز در سالهای اخیر بسیار محبوب تر شده اند. صفحه کابینت ام دی اف با ردیوس پایین به خصوص در صفحاتی با طرح سنگ بسیار پرفروش هستند.

عرض و ابعاد استاندارد صفحه برین چوب چند است؟

صفحه کابینت برند برین چوب با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید شده و با قیمت مناسب به فروش می رسد. این محصولات در گروه ابعاد سفارشی و استاندارد تولید می شود. ابعاد استاندارد طول ۴۱۰ و عرض ۶۰ سانتیمتر است. ضخامت استاندارد ۳ و ۵ سانتمتر بوده و چند سایز سفارشی نیز توسط برین چوب تولید میشود. ردیوس ۲، ۴، ۸ هر سه توسط برین چوب بنا به سلیقه و نیاز مشتری ساخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از قیمت عرض استاندارد و سفارشی و دریافت نمونه رنگ و سمپل محصولات با شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا