صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف ۳ سانتی

صفحه کابینت ام دی اف ضخامت 3 سانتی

صفحه کابینت ام دی اف ۳ سانتی تولید شده با مغز های آرین سینا، پارس، لیندا و انواع ام دی اف خام خارجی به صورت عمده عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ۳ سانتی مغز ام دی اف یکی از صفحات با ابعاد استاندارد است. یکی از پرمصرف ترین و پر فروش ترین سایزهای صفحه کابینت نیز همین صفحات ۳ سانتی هستند. این محصولات با استفاده از ام دی اف خام و روکش اچ پی ال مخصوص تولید می شوند. این محصولات در دو مدل یک لب و دو لب به بازار عرضه می گردند. طول و عرض صفحه کابینت ام دی اف ۳ سانتی ممکن است در سایزهای سفارشی و استاندارد باشد. این ابعاد از عرض ۶۰ تا ۱۲۰ و طول ۳۶۶ تا ۴۱۰ متغیر است. روکش به کار رفته برای ساخت این محصولات شامل بیش از ۷۰ رنگ متنوع میباشد. صفحه کابینت ام دی اف ۳ سانتی را با انواع مغز خام ایرانی و خارجی تولید می کنند. قیمت فروش انواع صفحه کابینت ممکن است نسبت به نوع متریال به کار رفته، ابعاد و مدل متفاوت باشد.

خرید صفحه کابینت ام دی اف

برای خرید انواع صفحه کابینت ۳ سانتی و ۵ سانتی می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. انواع مختلف صفحات با مدل و ابعاد متفاوت به فروش می رسد. عرضه این محصولات به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. تولید این صفحه کابینت ها با انواع مغز ایرانی لیندا، آرین سینا، پارس و انواع ام دی اف های خارجی صورت می گیرد. برای تهیه صفحه کابینت مغز ایرانی و خارجی می توانید سفارشات خود را از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور ارسال خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت محصولات، سفارش ارسال کاتالوگ رنگ بندی، اطلاع از زمانبندی ارسال بار و غیره می توانید همه روره از ساعت ۸ الی ۱۶ تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا