صفحه کابینت

فروش صفحه کابینت طرح کورین

فروش صفحه کابینت طرح کورین جدید

فروش صفحه کابینت طرح کورین با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال با مناسب ترین قیمت و به صورت عمده صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت آشپزخانه با انواع طرح و مدلهای متفاوت به فروش می رسد. این محصولات هر کدام دارای جنس و مواد اولیه گوناگونی هستند. صفحات سنگ مصنوعی کوارتز یا کورین نیز از جدیدترین متریال موجود در بازار ایران است. این محصولات ویژگی مقاومتی مثبت اما قیمت فروش بسیار بالایی دارند. صفحه کابینت های ام دی اف بعلت داشتن روکش ضد آب، وزن سبک، امکان تحول وزن بالا، تنوع طرح و ابعاد و قیمت فروش مناسب پرفروش ترین صفحات کشور می باشند. صفحه کابینت ام دی اف با طرح کورین بهترین انتخاب بعنوان متریال مورد استفاده در رویه کانتر اشپزخانه است.

این محصولات دارای قیمت فروش مناسب و تنوع رنگی بالایی هستند. همچنین روکش اچ پی ال به کار رفته در ساخت آن ها ضد آب بوده و در برابر حرارت و نفوذ مواد شیمیایی و شوینده مقاوم است.

چند طرح موجود در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت را عموماً با نام صفحه کابینت طرح کورین می شناسند. یکی از معروف ترین صفحات مدل کورین صفحه کابینت سامان یولی است.

سایر مدلها مانند صفحات سفید شنی، کرم شنی و غیره را نیز با نام صفحات طرح کورین شناخته می شوند. هر کدام از این صفحات با دو نوع روکش مات و براق تولید می شوند.

خرید صفحه کابینت طرح کورین

فایل سمپل رنگ بندی صفحه کابینت از بخش کاتالوگ صفحه تاپس دریافت نمایید. برای خرید این صفحات می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز درباره نحوه ثبت سفارش، قیمت فروش صفحه کابینت طرح کورین و غیره به مشتریان و همکاران عزیز می باشند. فروش انواع صفحات با مناسب ترین قیمت و به صورت عمده صورت می گیرد. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان به هر نقطه از کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا