صفحه کابینت

پخش صفحه کابینت

پخش مستقیم صفحه کابینت

پخش صفحه کابینت ایرانی و خارجی با قیمت مناسب از طریق نمایندگی های پخش و تیم فروش کارخانه، با قیمت مناسب انجام می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با جنسهای مختلف مانند سنگ و چوب طبیعی، پی وی سی، کورین، ام دی اف، پلی وود و غیره در کشور به فروش می رسند. صفحات تولید شده با روکش اچ پی ال از پرفروش ترین نمونه های بازار ایران هستند. این محصولات بیشتر با مغز ام دی اف خام و یا مغز پلی وود تولید می شوند. قیمت فروش مناسب، وزن سبک، روکش ضد آب، تنوع رنگ و ابعاد از اصلی ترین ویژگی های مثبت این محصولات می باشد. پخش صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود نیز در کشور از طریق مراکز پخش متعددی صورت می گیرد.

خرید صفحه کابینت از مرکز پخش عمده

پخش صفحه کابینت به صورت عمده و مستقیم از کارخانه از طریق تیم فروش مجموعه صورت می گیرد. عرضه انواع صفحه کابینت با مناسب ترین قیمت از طریق تماس با کارشناسان فروش کارخانه امکان پذیر می باشد. صفحه کابینت تولید شده توسط این کارخانه با انواع ام دی اف برند های ایرانی و خارجی مانند آرین سینا، لیندا و پارس و غیره تولید می شوند. امکان تولید صفحه کابینت با ابعاد سفارشی و استاندارد با هر کدام از ام دی اف های ایرانی و خارجی وجود دارد. در ضمن تمامی رنگ های موجود در سمپل رنگ صفحات با ابعاد مدلهای متنوع تولید می شود.

برای خرید صفحه کابینت مغز ام دی اف و صفحات پلی وود و یا اخذ نمایندگی پخش صفحه کابینت با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. لیست قیمت محصولات و شرایط تولید با ابعاد سفارشی، لیست تخفیفات ویژه فصل و تخفیف بر اساس میزان سفارش و سایر اطلاعات از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سفارشات شما پس از ثبت در بخش فروش در کوتاه ترین زمان تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد. ساعات پاسخگویی تلفنی از ساعت ۸ الی ۱۶ هر روز می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا