صفحه کابینت

نمایندگی پخش صفحه کابینت MDF

نمایندگی رسمی پخش صفحه کابینت MDF

نمایندگی پخش صفحه کابینت MDF انواع صفحه کابینت مغز MDF و پلی وود را با قیمت مناسب، به صورت عمده و خرده عرضه می کند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت MDF در ایران توسط کارخانه های مختلفی تولید و عرضه می شوند. قیمت این محصولات نسبت به سایر متریال مورد استفاده بعنوان صفحه روی کابینت بسیار مناسب تر است. تنوع رنگ بندی این محصولات بالا نیز بالاست. صفحه کابینت MDF را به طور کلی در دو سایز استاندارد و سفارشی تولید می کنند. هر کدام از این دسته ابعاد دارای چند سایز مختلف می باشد. همچنین روکش اچ پی ال به کار رفته در اسخت این محصولات، خاصیت ضد آب بودن به صفحات اضابه کرده است. این محصولات در برابر نفوذ آب، رطوبت، ضربه و وزن بالا مقاوم هستند. قیمت فروش بسیار مناسب در کنار این ویژگی های مثبت صفحات ام دی اف را گزینه بسیار مناسبی بعنوان جایگزین چوب ها و سنگهای طبیعی ساخته است.

شرکت برین چوب یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع صفحه کابینت MDF و صفحات با مغزPLY WOOD در کشور می باشد. تولیدات این برند به دو طریق مستقیم و یا از طریق نمایندگی پخش محصولات صورت می گیرد. در صورتی که نمایندگی پخش محصولات برند در شهر شما فعالیت داشته باشد از این طریق می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید. در غیر این صورت می توانید نسبت به خرید عمده و مستقیم از کارخانه اقدام نمایید. محصولات کارخانه برین چوب چه از طریق نمایندگی و چه در فروش مستقیم با مناسب ترینق یمت عرضه می شوند. مغز خام به کار رفته در تولید این محصولات از نمونه های باکیفیت ایرانی و خارجی می باشد. انواع مغز MDF آرین سینا، پارس، خام خارجی و غیره در ساخت صفحه کابینت برند برین چوب استفاده می شود.

خرید صفحه کابینت عمده

برای اطلاع از لیست نمایندگی پخش صفحه کابینت MDF، دریافت قیمت فروش عمده محصولات، زمان بندی ارسال بار، شرایط اخذ نمایندگی پخش صفحه کابینت MDF و غیره می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به مشتریان و همکاران گرامی می باشند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا