صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ۵ سانت

قیمت صفحه کابینت ضخامت 5 سانت

قیمت صفحه کابینت ۵ سانت عمده تولید شده با انواع ام دی اف ایرانی و خارجی را از طریق تماس با بخش فروش کارخانه دریافت کنید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ۵ سانتی از ابعاد استاندارد صفحه کابینت ام دی اف می باشد. این صفحات از روکش کردن ورق ام دی اف خام با روکش اچ پی ال تولید می شوند. روکش به کار رفته در تولید این محصولات خاصیت مقاومت در برابر آب به این محصولات اضافه می کند. همچنین رویه HPL دارای تنوع رنگ بسیار بالایی است. با استفاده از این روکش ها می توان صفحه کابینت ۵ سانت با مدل های طرح سنگ، طرح چوب، کورین و غیره تولید کرد. مغز ام دی اف صفحات نیز علت اصلی سبک بودن این محصولات و مقاومت بالا در برابر تحمل ضربه و وزن بالا می باشد.

ابعاد صفحه کابینت
صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانت و ۳ سانت با انواع طول و عرض سفارشی و استاندارد تولید می شود.

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ۵ سانت با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال می باشد. این تولیدی بزرگ صفحات خود را با انواع مغز و روکش های ایرانی و خارجی تولید می کند. قیمت صفحه کابینت ۵ سانت و ۳ سانت بستگی به نوع متریال به کار رفته و سایز دقیق محصول دارد. برین چوب صفحات خود را با ام دی اف های ایرانی آرین سینا، ورق پارس، MDF لیندا و برند های خارجی مانند پنل پلاس، واناچای و غیره تولید می کند. روکش های به کار رفته در این محصولات نیز از برند آرتاویل و وایا می باشد.

قیمت صفحه کابینت ۵ سانت

برای خرید صفحه کابینت ۵ سانت برند برین چوب و یا اطلاع از قیمت محصولات می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش لیست قیمت صفحه کابینت با ام دی اف و روکش ایرانی و خارجی را در اختیار شما قرار خواهند داد. سفارشات شما پس از ثبت در این بخش در کوتاه ترین مدت تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا