صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ضد آب پی وی سی

قیمت جدید صفحه کابینت ضد آب پی وی سی

قیمت صفحه کابینت ضد آب پی وی سی تولید شده با مغزی ام دی اف و پلی وود و بهترین روکش اچ پی ال ضد آب اعلام شد.

نوشته های مشابه

صفحاتی که به عنوان بخش رویی یونیت کابینت به کار برده می شوند باید دارای چندین ویژگی مهم باشند. از بین ویژگیهایی چون مقاومت در برابر خط و خش، ضربه، حرارت و غیره مقاومت در برابر رطوبت از مهمترین گزینه های لازم است. از آنجایی که این بخش به طور مکرر با رطوبت در ارتباط است ضد آب بودن ضفحه کابینت به کار رفته اهمیت بسیار زیادی دارد. بیشتر متریال مورد استفاده در این صفحه روی کابینت معمولا مقاومت خوبی در برابر آب دارند. برخی از این صفحات نیز به طور اختصاصی با موادی ساخته می شوند که ضد آب هستند. برای مثال صفحه کابینت پلی وود، صفحه پی وی سی و غیره از این موارد هستند.

قیمت فروش این محصولات نیز بسته به نوع و مرغوبیت مواد اولیه ممکن است متفاوت باشد. صفحات پلی وود یکی از بهترین نمونه های صفحه کابینت های ضد آب هستند. مغزی به کار رفته در تولید این محصولات نیز از جنس پلاستیک و پی وی سی بوده و روکش آنها نیز ضد آب میباشد. خود صفحه کابینتهای پی وی سی نیز از بهترین گزینه های موجود در بازار هستند. اما قیمت مناسب جنس Ply wood باعث می شود که میزان فروش آن در بازار بیشتر باشد. صفحه کابینت مغز ام دی اف نیز از دیگر محصولاتی هستند که در بخش روکش آن ها از ترکیبات پی وی سی استفاده شده است. مغزی خام به کار رفته در تولید محصولات در برابر رطوب مقاوم نیست. اما روکش استفاده شده کاملا ضد آب میباشد.

قیمت انواع صفحه کابینت

برای اطلاع از لیست قیمت انواع صفحه کابینت مغز خام ام دی اف، صفحه پلی وود و انواع نمونه های پی وی سی و ضد آب می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش آماده ارائه لیست قیمت محصولات بر اساس نوع و تیراژ سفارش شما هستند. جهت ارتباط با بخش مشاوره فروش میتوانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا