صفحه کابینت

فروش صفحه کابینت

فروش صفحه کابینت ام دی اف

فروش انواع صفحه کابینت مغز ام دی اف با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت از محصولات برند برین چوب اردبیل آغاز شد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت یکی از اصلی ترین بخشهای طراحی دکوراسیون داخلی به خصوص آشپزخانه است. این قسمت از کابینت را با استفاده از متریال مختلفی تولید میکنند. معمولا برای تولید صفحه رویه کابینت از جنسی استفاده میکنند که در برابر حرارت بالا، نفوذ آب و رطوبت، خط و خش و ضربه و غیره مقاومت داشته باشد. هر چه یک متریال تعداد بیشتری از این ویژگی های مثبت را داشته باشد گزینه مناسبتری برای استفاده بعنوان صفحه کابینت شناخته میشود. در حال حاضر پر فروش ترین نوع صفحه کابینت نوع تولید شده با استفاده از مغزی ام دی اف خام است. برای تولید این محصولات از روکشهای مخصوص اچ پی ال استفاده میشود. ترکیب این دو متریال در کنار دیگر باعث ایجاد خروجی بسیار باکیفیت و مناسبی با ویژگی های بسیار کاربردی میشود. مقاومت بالا، سبک بودن، قیمت فروش مناسب و قابلیت تولید در ابعاد مختلف از جمله ویژگیهای مثبت هستند.

به غیر از مبحث کیفیت صفحه کابینت، قیمت فروش آن نیز بسیار حائز اهمیت است. یک از دلایل دیگری که باعث بالا بودن میزان خرید و فروش صفحه کابینت مغز ام دی اف در ایران شده است. قیمت بسیار مناسب نسبت به میزان ویژگیهای مثبت محصول و در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار است. این محصولات در حال حاضر توسط چندین کارخانه مختلف در کشور با درجه کیفی مختلف و نرخ متفاوت تولید شده و به فروش میرسند. نکته بعدی که درباره صفحات کابینت وجود دارد لزوم هماهنگی رنگ و طرح آن با سایر بخشهای دکوراسیون و یونیت کابینت است. به همین دلیل تنوع طرح و رنگ این محصولات بای انتخاب طبق سلیقه و نیاز بسیار مهم است. صفحات از جنس ام دی اف از تنوع رنگی بالایی برخوردارند.

فروش بهترین صفحه کابینت بازار

کارخانه برین چوب اردبیل تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف می باشد. محصولات این برند با استفاده از انواع متریال درجه یک ساخته می شوند. روکش به کار رفته در ساخت این محصولات از بهترین نمونه اچ پی ال موجود در بازار است. انواع مغز خام ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت نیز در ساخت صفحه کابینت های این برند به کار رفته است. برین چوب محصولات خود را در تنوع رنگی بالا و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

ارسال محصولات از زمان ثبت سفارش در کوتاهترین زمان انجام شده و به سراسر کشور صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر مانند لیست قیمت فروش ویژه فصل، طرحهای تخفیف، شرایط دریافت نمایندگی و خرید عمده و یا دریافت کاتالوگ و سمپل های رنگی می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش برین چوب همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ اماده پاسخگویی به مشتریان گرامی و ثبت سفارشات شما هستند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا