صفحه کابینت

فروش صفحه کابینت ۳ سانتی

فروش ویژه صفحه کابینت 3 سانتی

فروش صفحه کابینت ۳ سانتی تولید شده با انواع مغز ایرانی و خارجی آغاز شد. برای اطلاع از قیمت و شرایط عرضه عمده با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف با ابعاد مختلف و تنوع رنگی بالا تولید می کنند. تنوع مدل و سایز یکی از اصلی ترین مزیت ها و نکات مثبتی است که درباره این صفحات وجود دارد. این محصولات را می توان با انواع مدل های یک لب، دو لب، ۳ سانتی، ۵ سانتی، ۷ سانتی و بیشتر با طول و عرض متفاوت تولید کرد. صفحات با ضخامت ۳ سانتی و ۵ سانتیمتری از گروه ابعاد استاندارد صفحات ام دی اف می باشند. صفحه کابینت ابعاد استاندارد به صورت معمول در تولیدات کابینت و میزهای پیشخوان در ایران به کار می روند. فروش و تولید صفحه کابینت ۳ سانتی در کشور از آمار بالایی برخوردار می باشد.

فروش این محصولات با قیمت پایین تر از سایز سایزهای استاندارد و سفارشی صورت می گیرد. صفحه کابینت ۳ سانتی از الصاق دو ورق ام دی اف ۱۶ میلیمتری و روکش اچ پی ال ضد آب تولید می شود. ضخامت واقعی این صفحات ۳۲ میلیمتر است. در بازار فروش چوب این صفحات را با نام صفحه کابینت ۳ سانتی می شناسند.

کارخانه تولید انواع صفحه کابینت

برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف با ضخامت های ۵، ۷ و ۳ سانتی با مغز ایرانی و خارجی می باشد. مغز خام به کار رفته در تولیدات این برند از نمونه های با کیفیت خارجی و ایرانی مانند آرین سینا، لیندا، پارس و غیره می باشد. تولیدات این کارخانه از نظر درجه کیفی کم نظیر است. قیمت فروش صفحه کابینت ۳ سانتی و صفحات با سایر ابعاد با این برند بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت فروش دقیق محصولات طبق نوع مغز خام به کار رفته، ابعاد، حجم سفارش و غیره با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه لیست قیمت و پاسخ به سوالات همکاران گرامی و مشتریان محترم می باشند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا