ام دی اف 3 میل

فروش ام دی اف ۳ میل مغز ایرانی

فروش ورق ام دی اف 3 میل مغز ایرانی

فروش ام دی اف ۳ میل مغز ایرانی و صادرات این محصولات با بالاترین درجه کیفی و مناسب ترین قیمت فروش توسط برین چوب صورت میگیرید.

نوشته های مشابه

در چند سال اخیر تعداد تولیدکنندگان ورق ام دی اف خام در داخل کشور افزایش داشته است. میتوان گفت که کارخانه های ایرانی عرضه کننده این کالا اکثریت قریب به اتفاق نیاز بازار به انواع ام دی اف ۱۶ و ۳ میل را برطرف کرده اند. در حال حاضر واردات این محصولات به ایران به حداقل رسیده است. در سالهای اول عرضه این محصولات توسط برندهای داخلی، نقطه قوت آنها قیمت فروش مناسب بود. با مکانیزاسیون خطوط ساخت و پیشرفتهای حاصل شده در حال حاضر کیفیت بالای MDF مغز خام نیز در نمونه های ایرانی بسیار پررنگ شده است. برخی از کارخانه های ام دی اف ۳ میل ایرانی از نظر درجه کیفی از نمونه های وارداتی نیز پیشی گرفته اند.

ام دی اف رهاسان و ۳ میل خام پویا و غیره در حال حاضر معروفترین و پر فروش ترین برندهای موجود در بازار MDF کشور هستند. انواع ام دی اف ۳ میل با روکش ملامین، رویه کاغذی و ورق های پرینتی با استفاده از این مغز خام ایرانی تولید و به بازار عرضه میشوند. بسیاری از تولیدیهای ایرانی علاوه بر پخش این محصولات در داخل کشور به خارج از ایران نیز صادرات دارند. کیفیت بالای مواد ام دی اف ۳ میل مغز ایرانی امکان ساخت این ورقها با درجه کیفی بالا که قابلیت صادرات را دارند ایجاد کرده است.

فروش و صادرات ۳ میل ایرانی

کارخانه برین چوب در زمینه تولید انواع ورق ۳ میل پرینتی ایرانی و همچنین ورق مغز خارجی فعالیت دارد. برای کسب رضایت مشتریان، برین چوب محصولات خود را با انواع مغز خام ایرانی با کیفیت بالا و نمونه های خارجی به تولید میرساند. تولیدات این برند در پالتهای ۲۵۰ عددی و در ابعاد ۱۸۳ × ۲۴۴ عرضه می شود. فروش صفحات در سراسر کشور به صورت خرده توسط نمایندگی های پخش و یا مستقیم از طریق تیم فروش و به صورت عمده صورت میگیرد. صادرات این محصولات به چندین کشور همجوار نیز از نیمه دوم سال ۹۹ آغاز شده است.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا