صفحه کابینت

صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

صفحه کابینت بخش مهمی از دکوراسیون آشپزخانه است. این بخش را با استفاده از انواع صفحات چوب، سنگ، پی وی سی و غیره تکمیل می کنند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت دارای انواع مختلفی است. در حقیقت با استفاده از متریال مختلفی این بخش از کابینت را تولید می کنند. متریال مورد استفاده به عنوان صفحه کابینت باید داری چندین ویژگی باشد. این محصولات باید در برابر نفوذ رطوبت و حرارت مقاوم باشند. زیرا این صفحات به صورت مداوم در معرض تماس با انواع مواد شوینده، آب و غیره خواهد بود. همچنین ممکن است این محصولات ممکن است در برابر تحمل وزن و یا ضربه نیز باشند. از طرفی صفحه کابینت بخش از دکوراسیون آشپزخانه است. بنابراین زیبایی و تنوع طرح و رنگ آن بسیار حائز اهمیت است. معمولا درایران یونیت کابینت را با جنس ام دی اف تولید می کنند. رنگ بندی صفحات کابینت باید متناسب با رنگ بندی این ام دی اف ها باشد.

صفحه کابینت سنگ طبیعی، صفحه چوب طبیعی، نمونه های تولید شده با سنگ مصنوعی، پی وی سی و غیره از انواع متریالی هستند که از در بازار فروش وجود دارد. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های مثبت و منفی مختلفی هستند. قیمت بالا، مقاومت نسبی کمتر، توع رنگی پایین از ویژگی های منفی برخی از این نمونه ها است. استحکام بالا، زیبایی طرح و رنگ و مواردی از این دست نیز جزو ویژگی های مثبت این صفحات است. اگر بخواهیم یکی از جنسهای صفحه کابینت پرفروش در ایران را معرفی کنیم میتوان به صفحه کابینت مغز ام دی اف اشاره کرد.

صفحه کابینت ام دی اف

این نوع صفحات با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال تولید می کنند. این محصولات از استحکام خوبی در برابر تحمل وزن بالا برخوردار است. همچنین روکش اچ پی ال به کار رفته باعث می شود که این مصحولات ضد آب باشند. از ویژگی های دیگری که روکش اچ پی ال دارد این است که با انواع مدلهای متفاوت طرح چوب و طرح سنگ و غیره تولید می شود. این ویژگی آزادی عمل بیشتری برای انتخاب و به کار بردن را به مشتریان می دهد. مهمترین نکته مثبت موجود در این محصولات نیز قیمت فروش مناسب آن ها در کنار تمامی این ویژگیهای مثبت است.

برای خرید صفحه کابینت ام دی اف با کیفیت با مناسب ترین قیمت، به صورت عمده می توانید با شماره های اعلام شده در همین صفحه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز اعم از لیست قیمت به روز صفحه کابینت، کاتالوگ رنگ بندی و غیره را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا