صفحه کابینت

صفحه کابینت MDF

صفحه کابینت با MDF

صفحه کابینت MDF یکی از بهترین محصولات به کار رفته در تولید و تکمیل دکوراسیون آشپزخانه منازل و کابینت است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت تکمیل کننده یونیت اصلی کابینت و به نوعی محافط صفحه در برابر نفوذ رطوبت و ضربه است. استفاده از متریال مناسب باعث می شود که این بخش زیبایی دو چندانی به صفحه کابینت ببخشد. به همین دلیل انتخاب متریال مناسب برای استفاده در این بخش بسیار اهمیت دارد. در حال حاضر آمار بیشترین فروش در بازار مربوط به صفحات مغز MDF است. این محصولات با مغز MDF خام و روکش HPL تولید میشوند. برای پرس و الصاق این دو بخش به یکدیگر نیز از چسب و مواد مخصوصی استفاده میگردد. ویژگیهای مثبت این محصولات در این بخش توضیح داده شده است:

تنوع رنگ: این محصولات در انواع طرح و رنگ زیبا تولید می شوند. روکش های این محصولات به رنگ های ساده محدود نمی شود. انواع روکش شنی، گلکسی، طرح سنگ، طرح چوب، طرح های فانتزی و غیره در سمپل برند های ایرانی وجود دارد.

استحکام بالا: نوع و شکل تولید این محصولات و متریال به کار رفته باعث می شود که این نوع صفحه از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد. روکش اچ پی ال این محصولات خاصیت ضد آب بودن دارد. این محصولات در برابر نفوذ مواد شیمایی مانند شوینده ها و غیره و رطوبت مقاوم هستند.

ابعاد متنوع: ابعاد صفحه کابینت در دو دسته استاندارد و سفارشی قرار میگیرد. صفحه کابینت با ابعاد استاندارد دارای طول ۴۱۰، عرض ۶۰ و ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتری هستند. ابعاد سفارشی نیز طبق نیاز و سفارش مشتری و در سایزهای دیگری ساخته میشود.

قیمت مناسب: قیمت مناسب این محصولات از اصلی ترین نکات مثبت موجود است. هر کدام از ویژگیهای دیگری که نام برده شد ممکن است در سایر محصولات نیز وجود داشته باشد. اما قیمت مناسب این صفحات در کنار این نکات مثبت است که آن ها را از سایر نمونه های متفاوت و متمایز میسازد.

خرید صفحه کابینت MDF

برای خرید صفحه کابینت مغز MDF با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. اطلاعات لازم در خصوص شرایط ثبت سفارش، لیست قیمت محصولات، کاتالوگ رنگ بندی و غیره از این طریق در اختیار شمار قرار خواهد گرفت. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های لازم به مشتریان گرامی هستند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا