صفحه کابینت

صفحه کابینت ۷ سانتی

صفحه کابینت ضخامت 7 سانتی

صفحه کابینت ۷ سانتی با با طول ۳۶۶ تا ۴۱۰ و عرض ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر با متریال درجه یک تولید و با مناسب ترین قیمت عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت دارای مدل های متفاوت و مختلفی است. صفحات را با انواع مواد اولیه و با ابعاد و مدلهای مختلف تولید می کنند. صفحه کابینت ام دی اف در حال حاضر بیشترین میزان تولید و فروش را در کشور دارد. این محصولات با مغزی MDF و روکش اچ پی ال ضد آب تولید می شوند. روکش به کار رفته در ساخت این محصولات خاضیت ضد اب بودن را به صفحات افزوده است. تنوع رنگ این محصولات نیز بسیار بالاست. انواع صفحات با طرح چوب، طرح سنگ، با رنگ های تیره و روشن در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت ام دی اف وجود دارد. این محصولات را می توان با تنوع سایز بالا نیز تولید کرد. انواع صفحه کابینت ۷ سانتی، ۵ سانتی، ۳ سانتی و سایر ابعاد عرضه می شود.

تولید و عرضه صفحه کابینت ام دی اف

کارخانه برین چوب تولیدکننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود است. عرضه این محصولات توسط برین چوب به صورت عمده، مستقیم و با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. ابعاد صفحه کابینت برین چوب در دو گروه استاندارد و سفارشی است. ابعاد سفارشی ضخامت ۳ و ۵ سانت طول ۴۱۰ و عرض ۶۰ است. در صورتی که قصد تهیه صفحه کابینت ۷ سانتی یا سایر ابعاد سفارشی را دارید می توانید سفارش تولید صفحات را با ابعاد ویژه در این مرکز ثبت نمایید.

خط تولید صفحه ۷ سانتی با طول ۳۶۶ تا ۴۰۹ و عرض ۶۵ تا ۱۲۰ سانتیمتر با تیراژ مناسب جهت رفاه حال خریداران راه اندازی شد. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان تولید و به شهرهای مختلف ایران ارسال خواهد شد. ساخت صفحات با استفاده از متریال درجه یک ایرانی و خارجی (بنابه انتخاب مشتریان) صورت می پذیرد. برای ثبت سفارش تولید ابعاد سفارشی و یا خرید با ابعاد استاندارد و همچنین اطلاع از قیمت فروش محصولات با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا