صفحه کابینت ۳ سانتی

صفحه کابینت ام دی اف 3 سانتی

صفحه کابینت ۳ سانتی کوچکترین سایز صفحات از نظر ضخامت می باشد. این محصول در انواع مدل های یک لب و دو لب تولید می شود.

صفحه کابینت های ام دی اف دارای دو سایز ۵ و ۳ سانتی متری هستند. البته ابعاد دیگری از این محصولات نیز ممکن است توسط تولیدی های ایرانی به بازار عرضه شوند. اما پر مصرف ترین نوع موجود در کشور این دو سایز هستند که ابعاد استاندارد نیز به شمار می روند. صفحه کابینت ۳ سانتی از الصاق دو ام دی اف خام ۱۶ میل و روکش اچ پی ال مخصوص تولید می شود. در واقع سایز اصلی و دقیق این محصول ۳٫۲CM است. اما در بازار به صفحات سه سانت معروف هستند. این سایز از صفحات را می توان در بخش های مختلفی به عنوان رویه یونیت کابینت، کانتر، میز پیشخوان و غیره به کار برد.

انواع مختلف صفحه ۳ سانت

صفحه کابینت های ۳ سانتی را می توان در دو نوع یک لب و دو لب تولید کرد. یک لب به صفحاتی گفه میشود که در یک سمت از طول آن خمیدگی وجود دارد. بر روی سمت دیگر نوع یکلب پردازش خاصی صورت نمی گیرد. این تولیدات برای استفاده در بخشهایی که یک سمت صفحه منتهی به دیوار و بسته است مناسب میباشد. نوع دولب نیز همانطور که از نامش مشخص است، در هر دو سمت دارای انحنا و خمیدگی است. میزهای پیشخوان، اوپن و جزیره کابینت آشپزخانه و بخشهایی که دو سمت کار آزاد است محل مناسبی برای استفاده از نوع دولب صفحات است. به غیر از این دو مدل صفحات ۳ سانتیمتری را می توان با انواع روکش های مات و براق، ابعاد و عرضهای مختلف و ردیوس های متفاوتی به تولید رساند.

عرضه عمده صفحه ۳ سانتی

صفحه کابینت های ۳ سانتیمتری برند برین چوب با استفاده از مواد اولیه با درجه کیفی بالا تولید می شوند. مدلهای گوناگونی از این محصولات اعم از تک لب، دولب، مات، براق در طول و عرض مختلف در تولیدات این مرکز وجود دارد. علاوه بربرخورداری از تنوع محصول و کیفیت بالا، این مرکز صفحات تولیدی خود را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. برای خرید عمده و پالتی این محصولات با مناسب ترین قیمت می توانید با مشاوران فروش برین چوب تماس بگیرید.

تماس با ما