صفحه کابینت

صفحه کابینت مغز آرین سینا

صفحه کابینت ام دی اف مغز آرین سینا

صفحه کابینت مغز آرین سینا به دلیل استفاده از این ام دی اف خام ایرانی با کیفیت دارای مقاومت بالا و قیمت بسیار مناسب می باشد.

نوشته های مشابه

برند ایرانی آرین سینا یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع ورقهای چوب مصنوعی از جمله انواع ام دی اف خام می باشد. این برند موفق ایرانی با ساخت و عرضه ام دی اف های خام با کیفیت و عرضه آن به قیمت مناسب نسبت به درجه کیفی، بخش اعظمی از نیاز بازار به این محصولات تامین کرده است.

چگالی یا دانسیته اوراق این برند مابین ۶۵۰ تا ۸۰۰ است که چگالی استاندارد و مناسبی برای MDF محسوب می شود. این محصولات همچنین دارای استانداردهای ملی در زمینه مقاومت خمشی، استحکام خمشی، پیچ خوری لبه و سطح و غیره هستند. صفحات تاپس با مغز خام آرین سینا دارای کیفیت بالا و قیمت پایین تر نسبت به نمونه های تولید شده با خام های وارداتی میباشند.

خرید صفحه خام آرین سینا

صفحات ساخته شده با ورق خام آرین سینا را می توانید از نمایندگیهای عرضه برندهای ایرانی خریداری کنید. برندی را برای ثبت خرید خود انتخاب کنید که خطوط تولید استاندارد داشته و از مواد اولیه مرغوب برای ساخت صفحات کابینت استفاده کند. زیرا رعایت اصل کیفیت در تمامی این موارد و مراحل، سبب تولید یک صفحه کابینت مرغوب با میزان مقاومت بالا می شود.

این محصولات به عنوان بخش از کابینت که در تماس با انواع مواد شیمیایی و غذایی و غیره خواهد بود باید استحکام بالایی داشته باشند. کارخانه برین چوب یکی از مراکزی است که انواع مختلفی از صفحات تاپس در ابعاد ۵ و ۳ سانتی متری با استفاده از مغز خام آرین سینا به تولید میرساند. در ساخت محصولات این برند علاوه بر به کارگیری این نوع از ام دی افهای ایرانی با کیفیت از بهترین روکش های HPL نیز استفاده شده است.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا