صفحه کابینت مات

صفحه کابینت مات طرح جدید

صفحه کابینت مات از مدلهای پر طرفدار صفحه کابینت است. صفحه کابینت مات با انواع طرح های جدید و متنوع توسط کارخانه برین چوب تولید و عرضه می شوند.

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلفی هستند. انواع صفحات سنگ طبیعی، چوب طبیعی، سنگهای مصنوعی کورین و کوارتز، پی وی سی، ام دی اف، پلی وود و غیره در بازار وجود دارد. انتخاب از میان هر کدام از این صفحات بر اساس قیمت، نیاز و سلیقه خریدار صورت می گیرد. صفحه کابینت ام دی اف یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین نمونه های موجود در بازار ایران می باشد. این محصولات در حال حاضر بیشترین آمار فروش را در بازار داخل کشور دارند. قیمت مناسب، تنوع طرح و رنگ و تنوع ابعاد از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن ها می باشد.

صفحه کابینت ام دی اف با دو نوع روکش براق و مات وجود تولید می شود. نوع مات این محصولات به علت حساسیت کمتری که نسبت به نوع براق دارد محبوب است. روکش این محصولات حالت دانه برفی دارند که از آنها در مقابل خط و خش افتادن محافظت می کند.

در صورت استفاده زا ام دی اف مات در یونیت کابینت، صفحه کابینت مات جلوه بهتری به کار خواهد بخشید. قیمت این نوع صفحات پایین تر است. رنگ بندی صفحه کابینت مان با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال بسیار متنوع می باشد. سمپل رنگ این صفحات شامل بیش از ۷۰ رنگ متنوع و زیباست که هر کدام با دو روکش مات و براق (بعضی از طرح ها با روکش برجسته) عرضه می شوند.

خرید صفحه کابینت

برای خرید عمده و مستقیم انواع صفحه کابینت با شماره های بخش فروش کارخانه در تماس باشید. ثبت سفارش، اطلاع از قیمت، اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی فروش و مواردی از این دست از طریق تماس با این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده راهنمایی و پاسخ به سوالات همکاران و مشتریان گرامی می باشند.

تماس با ما