صفحه کابینت

صفحه کابینت مات و براق

صفحه کابینت جدید مات و براق

صفحه کابینت مات و براق با بهترین کیفیت و در انواع طرح های جدید از طرح های سمپل ۲۰۲۱ برند برین چوب عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت از اجزای تشکیل دهنده کابینت آشپزخانه است. این بخش به عنوان میز کار نیز کاربرد دارد. استحکام و کیفیت این بخش کابینت از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. صفحه کابینت باید در برابر نفوذ رطوبت و مواد شیمیایی مانند شوینده ها مقاوم باشد. زیرا این بخش ممکن است به صورت دائم با رطوبت، مواد غذایی، مواد شوینده، حرارت و غیره در ارتباط باشد. به غیر از این مورد نکته ای که برای خریداران اهمیت زیادی دارد زیبایی و شکیل بودن جنسی است که بعنوان صفحه کابینت به کار برده می شود. معمولا این بخش را از نظر رنگ و طرح با ام دی اف به کار رفته در ساخت کابینت هماهنگ می کنند.

صفحه کابینت ام دی اف

یکی از صفحات که در تنوع طرح و رنگ و مدل زیاد تولید می ود صفحه کابینت مغز ام دی اف و روکش اچ پی است. روکش اچ پی ال در انواع رنگ و مدلها با دو مدل مات و براق وجود دارد. هر کدام از صفحات مات و براق را می توانید بسته به نوع و نیاز در کابینت استفاده کنید. اختلاف قیمت نوع مات با نوع براق بسیار ناچیز است. معمولاً قیمت نوع براق نسبت به مات کمی گران تر است.

صفحه کابینت برین چوب

کارخانه برین چوب انواع صفحه کابینت جدید ام دی اف و پلی وود را تولید می کند. محصولات برین چوب در تنوع رنگی بالا و سه نوع روکش مات و براق و برجسته ساخته می شود. سمپل ۲۰۲۱ محصولات برند برین چوب شامل بهترین و جدیدترین رنگ ها است. تمامی صفحات این سمپل به جز نمونه های برجسته و طرح چرم دارای دو نوع مات و براق است. برای دریافت سمپل مجازی، ارسال کاتالوگ رنگ بندی، اطلاع از قیمت فروش محصولات و اطلاعاتی از این دست می توانید با شماره های بخش فروش برین چوب تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا