صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح مرمر

صفحه کابینت ام دی اف طرح مرمر

صفحه کابینت طرح مرمر با مغز MDF و روکش HPL تولید می شود. این صفحات دارای طرح زیبا، کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت را با جنس و متریال مختلفی تولید می کنند. سنگ های طبیعی از قدیمی ترین متریال مورد استفاده به عنوان صفحه رویی کانتر، اوپن آشپزخانه و کابینت هستند. این محصولات دارای چندین جنس با طرح و قیمت های مختلف هستند. سنگ گرانیت، سنگ مرمر و سنگ های جدیدتری مانند مارمونایت، کورین و کوارتز از نمونه سنگ های معدنی تزئینی اند. هر کدام از این متریال دارای معایب و محاسنی هستند. اکثر سنگ های طبیعی در صورت آسیب دیدن و بروز شکستگی قابل ترمیم نیستند و این مورد برای سنگ مرمر با قیمت بالا نکته منفی بزرگی میباشد. البته این صفحات در کنار این ویژگیهای منفی از زیبایی و جلوه بسیار خوب برخوردار اند.

با تولید صفحه کابینت مغز ام دی اف در کشور و عرضه آن ها به قیمت مناسب فروش آن ها به بیشترین میزان رسید. این محصولات خیلی سریع در بازار فروش صفحات محبوب و پرفروش شدند. تولیدیهای مختلف با عرضه انواع طرح های سنگ و طرح های جدید چوب سعی دارند تا مسئله تنوع طرح و زیبایی هرچه بیشتر را نیز برای خریداران حل نمایند. در حال حاضر صفحه کابینت با طرح سنگ، طرح کورین، طرح مرمر، گلکسی، شنی و غیره توسط کارخانه های مختلف تولید می شوند.

صفحه کابینت مرمر برین چوب

کارخانه برین چوب یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع صفحه کابینت در کشور است. این تولیدی بزرگ محصولات خود را با استفاده از متریال درجه ۱ تولید می کند. عرضه انواع صفحه کابینت نیز به قیمت بسیار مناسب صورت می گیرد. صفحه کابینت طرح مرمر در چند تناژ رنگی از جدیدترین تولیدات و مدلهای سمپل ۲۰۲۱ کارخانه برین چوب است.

این دو طرح نمونه های مشابه صفحات برین چوب به سنگ های مرمر هستند. به غیر از این دو کد رنگی، مدلهای دیگر سنگ نیز در سمپل تولیدات این برند وجود دارد. مدلهایی با رنگ های روشن، تیره، گرم، خنثی و سرد با رگه های بزرگ و کوچک و مدلهای مختلف در سمپل برین چوب موجود است. برای دریافت سمپل کامل، اطلاع از قیمت فروش و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا