صفحه کابینت

صفحه کابینت ضد آب PVC

جدیدترین صفحه کابینت ضد آب PVC

صفحه کابینت ضد آب PVC با روکش اچ پی ال در انواع طرح های جدید و متنوع تولید میشود. عرضه این محصولات به صورت مستقیم با قیمت مناسب صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت یکی از بخش هایی است که تماس زیادی با رطوبت و آب دارد. این بخش از کابینت ممکن است به طور مداوم در تماس با مواد شوینده، مواد غذایی و غیره باشد. به همین دلیل جنس آن باید به گونه ای باشد که عایق رطوبت بوده و در برابر نفوذ مواد مقاوم باشد. سنگ های و چوبهای طبیعی، کورین، کوارتز، PVC، لمینیت و متریال مختلف دیگری هستند که با ابعاد مختلف بعنوان صفحه کابینت ضد آب مورد استفاده قرار می گیرند. هر کدام از این متریال دارای تنوع رنگ، تنوع سایز، میزان مقاومت مختلف و قیمت های متفاوت می باشند.

صفحه کابینت PVC

روکش اچ پی ال یکی از متریال مورد استفاده در تولید انواع صفحه کابینت ضد آب می باشد. انواع صفحه کابینت ضد آّب با این روکش تولید می شود. مغز خام به کار رفته در این محصولات با یکدیگر متفاوت می باشد. در تولید صفحه کابینت با روکش اچ پی ال از مغز ام دی اف و پلی وود PVC استفاده می شود. ورق های ام دی اف وزن سبک و قیمت بسیار مناسبی دارند. مغز خام PVC پلی وود نیز کاملاً ضد آب می باشد. استفاده از هر کدام از این متریال برای تولید صفحات بسته به نیاز مشتری دارد. طرح و رنگ این دو نوع صفحه کابینت به علت استفاده از رویه مشترک یکسان می باشد. تنوع طرح و رنگ این صفحات را می توانید در بخش سمپل رنگ مشاهده کنید.

خرید عمده صفحه کابینت PVC

برای خرید انواع صفحه کابینت پی وی سی ضد آب به صورت عمده و مستقیم با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. قیمت فروش صفحه کابینت ضد آب PVC از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خریدهای عمده بر اساس حجم سفارش شامل تخفیفات ویژه فصل می شوند که شرایط این تخفیفات و زمان بندی ارسال بار نیز از طریق کارشناسان فروش کارخانه به اطلاع خواهد رسید. ارسال بار پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان و طبق برنامه اعلام شده در هنگام ثبت سفارش به نقاط مختلف کشور صورت خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا