صفحه کابینت

خرید عمده صفحه کابینت ام دی اف

خرید عمده صفحه کابینت ام دی اف به صورت مستقیم از کارخانه و اطلاع از لیست قیمت محصولات از طریق تماس با بخش فروش کارخانه امکان پذیر می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف دارای مدل های متنوع از نظر روکش اچ پی ال، مغز خام، ابعاد و اندازه می باشد. این محصولات با انواع سایزهای سفارشی و استاندارد و روکش های مات و براق با طرح های سنگ، طرح چوب، ساده و غیره تولید می شوند. مغز ام دی اف به کار رفته در این محصولات نیز تاثیر زیادی در تعیین قیمت محصولات و میزان کیفیت آن ها دارد.

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف در کشور می باشد. محصولات این برند با انواع ام دی اف های آرین سینا، پارس، لیندا و مغز های خام خارجی مانند پنل پلاس و غیره تولید می شوند. روکش های اچ پی ال به کار رفته در تولید این محصولات نیز از برند های ایرانی با کیفیت هستند. این محصولات با تنوع طرح و رنگ و ابعاد بالا تولید و عرضه می شوند. خرید عمده صفحه کابینت ام دی اف از طریق مرکز فروش کارخانه به صورت عمده امکان پذیر می باشد. صفحات این برند با ابعاد سفارشی و استاندارد به صورت عمده و مستقیم با مناسب ترین قیمت عرضه می شود.

خرید عمده صفحه کابینت

برای خرید صفحه کابینت مغز ایرانی و خراجی با روکش اچ پی ال ضد آب با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده اراده راهنمایی های لازم به مشتریان گرامی در خصوص لیست قیمت محصولات، شرایط ثبت سفارشی صفحه کابینت با ابعاد سفارشی و غیره می باشند. پاسخ به سوالت شما در خصوص شرایط دریافت نمایندگی و عاملیت فروش و غیره نیز از طریق تماس با همین بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سفارشات شما پس از ثبت در این بخش در کوتاه ترین مدت تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال می شود.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا