صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ

صفحه کابینت مغز ام دی اف طرح سنگ

صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ از پر استفاده ترین مدلهای موجود در بازار است. این محصولات با تناژ رنگی متنوع و طرحهای مختلف به فروش میرسند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف یکی از بهترین صفحات موجود در بازار ایران است.  این محصول در برابر نفوذ آب و در برابر حرارت مقاوم است. همچنین امکان تولید آن در ابعاد سفارشی و استاندارد با تنوع رنگی بالا وجود دارد. این ویژگی های مثبت در کنار داشتن قیمت فروش بسیار مناسب، صفحه کابینت مغز ام دی اف را به ایده آل ترین صفحه موجود در بازار ایران تبدیل کرده است. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و استفاده از صفحات چوب مصنوعی مانند ام دی اف و صفحه کابینت رنگ بندی آن است. طرح های مختلف این محصولات ممکن است کارآیی های متفاوتی داشته باشند. برای مثال خریداران ممکن است بر اساس مد روز، رنگ بندی کلی دکوراسیون خانه، سبک طراحی تولیدات و مواردی از این دست رنگ صفحه کابینت و ام دی اف را انتخاب کنند.

صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ یکی از نمونه هایی است که در حال حاضر بیشترین میزان استفاده را در کشور دارد. این نمونه ها را می توان در انواع سبک های مدرن، ساده، کلاسیک و غیره به کار برد. صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ شامل انواع مدلها و نمونه های مختلف می باشد. تناژ رنگی و تعداد و ابعاد رگه های موجود در طرحهای مختلف دسته بندی مدل سنگ بسیار متنوع و متعدد است.

صفحه طرح سنگ برین چوب

برین چوب برترین برند تولید کننده صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود در کشور می باشد. سمپل رنگ بندی محصولات این برند همواره جزو سمپل های به روز بازار بوده است. مدلهای طرح سنگ نیز از مدلهای بسیار پرطرفدار دسته رنگی صفحات برین چوب هستند. طرح سامان یولی، سنگ سیروس، امپراطور، ابری مشکی، اسپارک سیاه و اسپارک سفید، سنگ بتن، امپربا و بسیاری نمونه های دیگر که در تناژهای رنگی روشن، تیره، قهوه ای، آبی، خاکستری و غیره در سمپل رنگ بندی برین چوب وجود دارد. برای تهیه دسته رنگ محصولی این برند، ثبت سفارش و یا اطلاع از قیمت می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا