صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف شرکت برین چوب

صفحه کابینت ام دی اف شرکت برین چوب

صفحه کابینت ام دی اف شرکت برین چوب یکی از باکیفیت ترین نمونه های تولید شده با مواد اولیه مرغوب در داخل کشور می باشد.

نوشته های مشابه

صفحات تاپس ام دی اف که با نام صفحه کابینت نیز معروف است به طور کلی از دو قسمت مغز خام از جنس MDF و روکش HPL تشکیل میشود. کیفیت محصولات تولید شده وابسته به متریال مورد استفاده است. البته تکنولوژی به کار رفته و دستگاههای تولیدی نیز بسیار تاثیر گذار است. شرکت برین چوب یکی از فعالان در زمینه به تولید فرآورده های چوب مصنوعی مانند ورق ام دی اف ۳ میل و صفحه کابینت ام دی اف میباشد. وجه تمایز محصولات این برند با سایر برندهای ایرانی کیفیت تضمین شده محصولات است. برای چوب برای اثبات ادعای خود در زمینه مرغوبیت کالا، شناسنامه اصالت و پیگیری را برای کالاهای خود در نظر گرفته است. در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کیفیت تولید صفحات این برند می توانید نسبت به ارجاع آن اقدام فرمایید.

تنوع طرح و رنگ برین چوب

تولید محصولات این برند مانند صفحه کابینت با تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی صورت می گیرد. با ارائه این سمپل رنگ بندی متنوع و زیبا، خریداران می توانند به راحتی و بر اساس سلیقه و نیاز، طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و به کار بگیرند. در بین نمونه های تولید شده توسط برین چوب انواع مدلهای مناسب برای استفاده در طراحی های کلاسیک، ساده، مدرن و غیره دیده می شود.

قیمت و کیفیت صفحه مغز ام دی اف

نرخ فروش صفحه کابینت ام دی اف بسته به نوع مغزی، روکش و عوامل مختلف دیگر متفاوت است. شرکت برین چوب با کمال افتخار اعلام میدارد محصولاتی با کیفیت بسیار بالا، مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید و با قیمت مناسب عرضه می کند. مغزی استفاده شده، از برند های معروف ایرانی همچون پویا یا مغزی های با کیفیت خارجی است. همچنین روکش به کار رفته در تولیدات این برند از نوع اچ پی ال است. این روکش مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، حرارت، ضربه و فشار دارد. اعلام قطعی نرخ صفحه کابینت ام دی اف به دلیل تنوع در نوع مغزی و روکش به کار رفته و میزان سفارش و عوامل دیگر امکان پذیر نیست. مشاوران فروش شرکت برین چوب آماده اعلام قیمت طبق حجم سفارش و نوع محصول مورد نظر شما میباشند. برای ارتباط با بخش فروش میتوانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا