صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف جدید

صفحه کابینت مغز ام دی اف جدید

صفحه کابینت ام دی اف جدید با انواع طرح های چوب، کورین، ساده، سنگ که با استفاده از متریال درجه یک تولید شدخ اند با قیمت مناسب عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف جدید روکش شده با HPL پر فروش ترین مدل صفحات موجود در بازار هستند. این محصولات با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند. کیفیت این محصولات بسیار بالا بوده و مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و حرارت بالا دارند. داشتن این دو ویژگی برای متریالی که بعنوان صفحه روی کابینت استفاده می شود بسیار مهم است. روکش های به کار رفته در ساخت این محصولات دارای تنوع رنگ بندی بسیا بالایی هستند. این محصولات را می توان با انواع طرح های سنگ، چوب، ساده و غیره تولید کرد. مغز ام دی اف به کار رفته در این محصولات نیز باعث سبک بودن وزن و امکان تحمل وزن بالا را به صفحات اضافه می کند.

صفحه کابینت طرح سنگ کرم شنی
صفحه کابینت جدید
صفحه کابینت بالتیمور

صفحه کابینت ام دی اف جدید با طرح های متنوع طرح چوب، کورین، ساده، سنگ و غیره را می توانید در بخش کاتالوگ رنگ بندی صفحات مشاهده نمایید. صفحه کابینت ام دی اف با روکش های مات و براق و انواع سایز های استاندارد و سفارشی توسط کارخانه برین چوب تولید و عرضه می شود. این محصولات با استفاده از بهترین متریال ایرانی و خارجی و با کیفیت بالا تولید می شوند. عرضه این محصولات به صورت عمده و مستقیم از طریق کارخانه و با قیمت مناسب صورت می گیرد.

خرید مستقیم صفحه کابینت

برای خرید مستقیم و عمده صفحه کابینت با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. انواع صفحه کابینت ام دی اف جدید ۳، ۵ و ۷ سانتی با طول و عرض های سفارشی و استاندارد عرضه می شود. لیست قیمت انواع صفحه کابینت جدید ایرانی و خارجی و اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط ثبت سفارش و خرید محصولات از این طریق در اختیار شمار قرار خواهد گرفت. سفارشات شما پس از ثبت در این بخش در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا